Firmy se do elektromobility moc nehrnou |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozvoj elektromobility v Česku ovlivňuje mnoho faktorů. Vedle ceny vozů to jsou existující poptávka, počet dobíjecích stanic nebo dosavadní převaha motorů na benzin a naftu. Svoji roli sehrává i výrazně odlišný přístup fleetových manažerů, kteří dávají přednost konvenčním řešením. Dokazuje to průzkum společnosti Arval. Ve firemních vozových flotilách zatím u nás zůstává vše při starém Pouze 36 procent osob, zastávajících tento post, odpovědělo kladně na otázku, zda jejich firemní politika bude zohledňovat nová pravidla pro testování spotřeby a emisí CO2, známá pod zkratkou WLTP. Upravovat úroveň vozů, které svým zaměstnancům poskytují, je kvůli hodnotám naměřeným podle WLTP u nás připraveno 18 procent subjektů oproti 37 procentům v ostatních zemích. Pokud respondenti připouštějí změny v autoparcích způsobené WLTP, spočívají nejčastěji ve volbě jiných modelů nebo značek s nižšími emisemi, případně ve výběru odlišných druhů pohonu. Zdroj: Arval Komentáře ke článku
|
Reklama