Dvojitý úspěch autokosmetiky Sheron |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Vůně do auta Sheron Talisman a letní směs do ostřikovačů Sheron Power, které vyrábí společnost DF Partner, se staly ve svých kategoriích vítězi 20. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů - Nejlepší novinka. O titul se ucházelo 160 nových a inovovaných produktů, které bojovaly o přízeň 4000 respondentů v celkem 51 skupinách. „Jsme velice hrdí na to, že naše přípravky jsou u zákazníků tak oblíbené a ve spotřebitelských soutěžích pravidelně triumfují. Velmi si toho vážíme,“ uvedl Tomáš Skopový, ředitel marketingu firmy DF Partner. Vyhlášení výsledků Volby spotřebitelů proběhlo netradičně pouze online formou. Slavnostní trofeje, certifikáty a diplomy ale předají zástupci pořádající organizace oceněným subjektům osobně. Zdroj: Sheron Komentáře ke článku
|
Reklama