Red Bull zapracoval na aerodynamice |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Během filmovacího dne v Silverstone vyzkoušel Red Bull některé novinky, které hodlá nasadit do domácí velké ceny. Fotografie odhalily, že Alex Albon kroužil s monopostem RB16 s upravenou podlahou. Přidané aerodynamické prvky mají zjevně usměrnit proud vzduchu pro jeho lepší obtékání kolem zadních kol. Nejde ovšem o převratný objev, něco podobného bylo k vidění například v roce 2018 u Ferrari. V návaznosti na to prošly určitou úpravou rovněž bočnice. Na nich se objevily horizontální zářezy se zatím nejasným účelem. Téměř k nepoznání zamaskovaný Christian Horner během testu v Silverstone. Foto: Red Bull Tým použil vysokorychlostní kameru, aby zkontroloval míru deformace předního křídla během jízdy. Podle všeho bylo předpisům FIA v tomto směru vyhověno. Christian Horner kromě toho oznámil, že ani Honda nezahálela. „Dostaneme vylepšený motor,“ prozradil. „Jedná se vlastně už o druhý vývojový stupeň, ale první, určený pro Zandvoort, nebyl nasazen. Ten aktuální měl mít původně premiéru v Montréalu. Jdeme do poměrně značného rizika, protože jsme nedostali šanci na ověření našich poznatků v aerodynamickém tunelu nebo v počítačové simulaci. Přesto jsou na autě určité drobné změny.“ Zdroj: FORMULE.cz Zdroj: FORMULE.cz Komentáře ke článku
|
Reklama