Sainz vytvořil nový traťový rekord |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Petr Dufek počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Po více než půl roce se obhájce titulu Lewis Hamilton dočkal dalšího vítězství. Po suverénním výkonu v kvalifikaci nedal nikomu šanci ani v závodě, dosáhl 85. triumfu v kariéře a posunul se na druhé místo průběžného pořadí. Brit podle očekávání zvítězil s jedinou zastávkou na výměnu kol. Z měkké směsi přezouval ve 27. kole na střední a na ní dojel až do cíle. Druhý v cíli byl Valtteri Bottas se stejnou strategií, ale se zastávkou ve 34. kole. Díky tomu mohl v závěru zvyšovat tempo a předstihnout na druhém místě jezdícího Maxe Verstappena. Daniel Ricciardo byl nejvýš umístěným jezdcem, který odstartoval závod na středních pneumatikách. Setrval na nich 37 kol a na měkkých potom uhájil osmou pozici. Pouze tým AlphaTauri v závodě použil tvrdou směs a Daniil Kvjat tuto taktiku proměnil v bod za 10. místo. V samém konci závodu Carlos Sainz a Max Verstappen zastavili pro čerstvou sadu měkkých pneumatik, aby se pokusili získat prémiový bod za nejrychlejší kolo. Španěl to dokázal a posunul hodnotu traťového rekordu na 1:05,619. Na tvrdých pneumatikách dosáhl nejlepšího času Kvjat výkonem 1:08,378. Na střední směsi byl nejrychlejší Hamilton (1:06,719) a na měkké Sainz (1:05,619). Na tvrdé směsi ujeli nejdelší vzdálenost Kvjat (34 kol), na střední Verstappen, Hamilton a Räikkönen (44) a na měkké Norris (39). Jedinkrát u mechaniků zastavili Hamilton, Bottas, Albon, Norris, Pérez, Stroll, Ricciardo, Kvjat, Räikkönen, Magnussen, Grosjean, Giovinazzi, Russell a Latifi, dvakrát Verstappen, Sainz a Gasly. Víc se dozvíte z následující infografiky. Zdroj: Pirelli
Zdroj: Pirelli Komentáře ke článku
|
Reklama