Promoklý Vettel zvedl morálku Ferrari |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jen o něco více než polovina účastníků zaznamenala v odpoledním tréninku měřený výkon. Veškerý uvažovaný program doslova uplaval a my pořád nejsme o nic chytřejší než před začátkem velké ceny. Vettelovo prvenství tak může mít hlavně morální význam. Oproti dopoledni se počasí zhoršilo. Začalo pršet, a to poměrně silně a hlavně vytrvale. Také teplota vzduchu spadla na šestnáct a asfaltu na dvacet stupňů. Nikomu se proto z boxů nechtělo. Vyjel pouze Gasly, který potřeboval nastavit auto po výpadku v úvodním tréninku. Dlouho se pak na dráze nedělo vůbec nic. Teprve po dvaceti minutách zajel Pérez 1:42,470. V dalším kole se nevešel do kombinace zatáček šest a sedm a vzal to rovně. Podmínky byly skutečně na hraně. Pohled na Valtteriho Bottase jasně dokládá, v jakých podmínkách se jelo. Foto: Mercedes Jako další zkusili štěstí Stroll (1:42,38) a Räikkönen (1:47,76). To už jsme měli za sebou půlhodinu a v ní minimum akce. Ani potom se situace nelepšila, protože liják ještě nabral na intenzitě. Čekání pomohl překlenout rozhovor se šéfem výroby podvozku Renaultu Marcinem Budkowskim. V něm dotyčný prohlásil, že jeho tým má důkazy o tom, že Mercedes předal Racing Pointu určité díly a technickou dokumentaci ke svému loňskému autu! O menší harakiri se pokusil Ocon, který odvážně vyrazil na přechodných gumách. Zjevně předčasně, protože se více klouzal, než jel. Poučeni jeho neblahou zkušeností, oba jezdci Ferrari neriskovali a nechali si nasadit obutí do mokra. Vettel se přesto s 1:40,46 dostal do čela. Carlos Sainz vyráží na zmáčený Hungaroring. Foto: McLaren Po hodině mělo zapsáno čas jen devět závodníků. Desátým se stal Bottas, u kterého se stopky zastavily na 1:40,73. V té chvíli to znamenalo druhé místo. Na dalších příčkách figurovali Sainz, Stroll, Pérez, Grosjean, Räikkönen, Leclerc, Giovinazzi a Norris. Sainz se jako další odhodlal vyzkoušet přechodné pneumatiky, i když ho stáj od toho odrazovala. Také Hamilton a Verstappen na nich dali jedno zkušební kolo, zřejmě s neuspokojivým výsledkem. Ferrari už nikdo vítězství nesebral, i když Vettel se projel okolím trati a Leclerc byl nucen zvolnit kvůli tancující zádi.
Zdroj: FORMULE.cz Zdroj: FORMULE.cz Komentáře ke článku
|
Reklama