Bottasovi hrozí v Portugalsku penalizace |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Valtteri Bottas zřejmě na Nürburgringu pochoval všechny šance na zisk letošního titulu. Hamilton je už příliš vzdálen. Nejhorší je, že Fina zradilo to, co až dosud bylo hlavním trumfem Mercedesu – perfektní technika. Bottas absolvoval ve VC Eifelu pouhopouhých devatenáct kol, z nichž několik posledních bylo navíc z jeho pohledu kritických. Tým ještě v průběhu závodu informoval média, že pravděpodobnou příčinou odstoupení je porucha jednotky MGU-H. Šéfinženýr Andrew Shovlin to později vysvětlil podrobněji. „Valtteri prožil těžký den,“ konstatoval. „Při restartu po fázi virtuálního safety caru náhle přišel o výkon a my jsme mu bohužel nedokázali pomoci. Proto jsme byli nuceni auto stáhnout. Analýza problému stále probíhá. Vše ale nasvědčuje tomu, že příčina se nachází v oblasti elektroniky, ne v hardwaru.“ Bottas dostal před víkendem třetí a tudíž poslední povolenou pohonnou jednotku pro sezonu. Zda budou všechny její součásti provozuschopné za čtrnáct dní v Portugalsku, je zatím ve hvězdách. Na takový závod je lepší zapomenout. Foto: Mercedes Souboj s Hamiltonem ovšem prohrál již dříve. Ve třináctém kole chyboval a svému stájovému kolegovi nedobrovolně přepustil čelní pozici. „Zpočátku se všechno vyvíjelo dobře, ale potom mě několikrát po sobě potkala smůla. Trochu jsem bojoval s přední nápravou, protože spadlo pár dešťových kapek. To zapříčinilo probrzdění, takže jsem musel zajet pro nové pneumatiky,“ vylíčil svoje zážitky ze zpackaného klání. Dostal se tím do nevýhody, protože Hamilton i Verstappen přezuli až během neutralizace. Nakonec to však nesehrálo žádnou roli... Zdroj: Mercedes, úvodní foto: Mercedes
Zdroj: FORMULE.cz Komentáře ke článku
|
Reklama