clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Mercedes reorganizuje tým F1

vydal: Róbert Randuška
zveřejněno: 22.11.2020, 08:45

počet komentářů: 0


Mercedes přistoupí k přerozdělení úkolů členů svého týmu. Majitelé F1 chtějí, aby se příští rok odjelo 23 velkých cen, což by byl nový rekord. Podle šéfa týmu německé automobilky Tota Wolffa to bude pro členy závodního týmu příliš velká zátěž. Proto se začne část z nich střídat, aby se všichni nemuseli zúčastnit všech závodů a měli čas odpočinout si od práce i cestování. Mnozí klíčoví lidé ale prostě budou muset vydržet.

"Musíme věřit, že FOM (Formula One Management) dělá správná rozhodnutí. Formule 1 vždycky musela vyvažovat saturaci a exkluzivitu, aby potěšila co nejvíce fanoušků. Musíme se spolehnout, že ví, co dělá," Toto Wolff.

"Samozřejmě, výnosy (poplatky placené pořadateli) si dělíme, přičemž týmy si rozdělují více než majitelé formule 1. Týmy se ale také podílejí na nemalých nákladech na logistiku a cestování kolem celého světa.

Vidím, že lidé jsou stále více unavení, protože každý rok přidáváme nové závody. Když jsme začali závody plánovat na dva po sobě jdoucí víkendy, nikdo nebyl nadšený, lidé se přestali vracet ke svým rodinám. A potom jsme vyzkoušeli závodit tři víkendy po sobě. Příští rok mají být dvě třívíkendové šňůry (Belgie/Nizozemsko/Itálie a Rusko/Singapur/Japonsko) a několik dvouvíkendových. Takže to nebude snadné.

Věřím, že v této situaci nemůže tým poslat na všechny závody stejné lidi. Základ stáje bohužel nemůžeme střídat, ale budeme muset reorganizovat tým v Brackley, abychom těmto lidem dopřáli co nejvíce času k regeneraci sil, a abychom maximálně pomáhali, protože budou pod velkým fyzickým i duševním tlakem."

Některé členy týmů čeká 23 pracovních víkendů a spousta cestování. Foto: Mercedes

Zdroj: RaceFans, úvodní foto: Mercedes

Zdroj: RaceFans

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama