Škoda Auto přidala do infotainmentu Marketplace |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Řidiči vozů vybraných modelových řad značky Škoda v České republice mohou využívat palubní infotainment k přístupu k různým nabídkám na základě polohy svého vozu, a to prostřednictvím aplikace Marketplace. Pokud auto například potřebuje doplnit palivo, je motorista upozorněn na nejbližší partnerskou čerpací stanici a jí poskytovaný bonus. Informace se objeví na hlavním displeji a uživatel ji dotykem prstu přijme. Palubní navigace následně vypočítá nejlepší cestu na místo. Ještě před příjezdem přijde na mobil email s čárovým nebo QR kódem. Ten zákazník naskenuje při placení a tím výhodu uplatní. Zohledňovány jsou nejen údaje o vozidle, například stav pohonných hmot, ale také další parametry, jakými jsou souřadnice GPS a zprávy o počasí. Marketplace má zákazníkovi umožnit přístup k výhodným nabídkám Služba je už teď k dispozici v nejnovějších verzích infotainmentu vozidel Scala, Kamiq, Superb, Karoq a Kodiaq. Zájemce musí nejprve aktivovat Škoda Connect a zaregistrovat se na Škoda Marketplace. Poté program analyzuje jeho návyky, trasy a každodenní rytmus, aby mu sestavil nabídky na míru. Do té doby mu budou poskytovány v obecné podobě. V současnosti se Škodou Auto na tomto projektu spolupracují řetězec čerpacích stanic OMV, provozovatel ručních automyček Automyčka Express a síť ovocných barů Fruitisimo. V budoucnu přibudou i hotely a restaurace. Zdroj: Škoda Auto Komentáře ke článku
|
Reklama