Automatická veřejná doprava na přání |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Toyota vyvinula systém řízení provozu elektrických vozidel e-Palette ve veřejné dopravě. Nasadí ho v připravovaném japonském městě budoucnosti Woven City. Skládá se z částí pro připojení autonomních aut a lidí. Záměrem je nabízet přepravu tam, kde je zrovna potřeba. Dopravní plány lze flexibilně měnit, přičemž vozy se automaticky odesílají a vracejí podle požadavků v reálném čase. Pohled do interiéru elektromobilu e-Palette Samočinně jsou také detekovány abnormality, a pokud k nim dojde, automobil je vrácen do depa a místo něj vyjede náhradní. Součástí je takzvaná vizuální správa, která umožňuje jedné osobě starat se o několik vozidel, což snižuje počet potřebných pracovníků. Elektromobil e-Palette s automatizovanými jízdními funkcemi absolvoval svoji premiéru na loňském autosalonu v Tokiu. Poprvé měl být použit v autobusovém transportu pro sportovce a související personál během olympijských a paralympijských her 2020. Ty však byly kvůli pandemii koronaviru odloženy na příští rok. Zdroj: Toyota Komentáře ke článku
|
Reklama