Pohyb inspiruje i nové nápady |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Kia zveřejnila podrobnější informace o nových záměrech značky a ambicích do budoucna. Kromě toho oznámila úpravu názvu společnosti z Kia Motors Corporation na pouhé Kia Corporation. Změna má symbolizovat vstup Kii do dalších oblastí podnikání a je součástí dlouhodobé obchodní strategie s označením Plán S. V jejím rámci chce Kia získat vedoucí pozici v segmentech elektromobilů, řešení a služeb mobility, jednoúčelových vozidel a dalších. Souběžně s těmito aktivitami plánuje Kia prosazovat ještě více udržitelnou výrobu prostřednictvím čistých energií a recyklovatelných materiálů. Do roku 2027 má být na trh uvedeno sedm dalších modelů s akumulátorovým pohonem. Postaveny budou na podvozkové platformě E-GMP (Electric-Global Modular Platform), zajišťující dlouhý dojezd a vysokorychlostní nabíjení. Kia rovněž vyvíjí řadu jednoúčelových vozidel pro firemní zákazníky. Využije u ní přizpůsobitelnou „skateboardovou“ architekturu pro zástavbu stavebnicových karoserií. V marketingové sféře sází Kia na nový slogan Movement that inspires. „Pohyb byl tradičně jádrem naší značky a přeprava osob je srdcem naší činnosti. Pohyb pomáhá lidstvu dosahovat trvalého pokroku, zlepšovat se a rozvíjet se. Proto jsme v Kii toho názoru, že také inspiruje vznik zajímavých nápadů,“ uvedl Artur Martins, viceprezident a vedoucí globální divize a zákaznických zkušeností automobilky. Zdroj: Kia Komentáře ke článku
|
Reklama