Titul již není pouze pro výrobce motorů |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Sebastian Vettel označil názor, že pouze jezdec týmu vyrábějícího vlastní motory může skutečně pomýšlet na titul mistra světa, za old-school. Tedy něco ze starého světa, co už dnes není aktuální. Přirozeně přitom byla řeč o jeho novém týmu Aston Martin. "To mi vrásky nedělá. Tyto vaše obavy jsou hodně old-school," řekl Vettel. "Svět se změnil. V minulosti byste asi měli pravdu. Avšak ve spolupráci s někým jako Mercedes nemusíme mít pochybnosti, zda k nám bude férový. Pokud budeme rychlejší, můžeme ho porazit. Jak jsem řekl, takový názor je z jiné doby. Samozřejmě chápu, proč se mě na to ptáte, ale mně to starosti opravdu nedělá. Bylo by úžasné, kdybychom byli tak blízko Mercedesu. I to by pro nás byl ohromný úspěch. Takže teď je to jedna z posledních věcí, které by mě mohly trápit." K nové identitě týmu patří nová barva, tradiční britská závodní zelená, která nahradila růžovou, tedy barvu dosavadního titulárního sponzora BWT. Vettela však budeme vídat v růžové přilbě. Stal se ambasadorem této rakouské společnosti podnikající v segmentu pitné a užitkové vody. Čtyřnásobný šampion se stane tváří globální kampaně za zdravotně nezávadnou vodu přímo z vodovodních kohoutků, alternativy k vodě balené do platových lahví. Na temeni přilby má motto kampaně: "Změníme svět doušek po doušku.“ Vettel v roce 2019 v horkém Maďarsku zaujal, když po tiskovce přesvědčil novináře, aby místnost společně uklidili po sobě i svých kolezích zvyklých nechávat platové láhve, pohárky a plechovky prostě na stolech. Rozpočtový strop a zmrazení vývoje motorů dávají Vettelovi naději na další titul. Foto: Aston Martin Zdroj: Motorsport, úvodní foto: Aston Martin Zdroj: Motorsport Komentáře ke článku
|
Reklama