Volkswagen plánuje kapacitu 240 GWh |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Zdenda Balcar počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Volkswagen uspořádal svůj Power Day, kde oznámil plán na snížení nákladů na baterie až o 50% a zajištění kapacity baterií ve výši 240 GWh.
Thomas Schmall, člen představenstva koncernu Volkswagen pro technologie, plán okomentoval: „Naším cílem je snížit náklady a složitost baterie a současně zvýšit její dosah a výkon. Díky tomu bude e-mobilita cenově dostupná a dominantní technologie pohonu.“ Uvedení technologie je plánováno na rok 2023 a bude instalováno napříč značkami až u 80% všech elektrických vozidel koncernu. Další úspory budou dosaženy optimalizací typu článku, nasazením inovativních výrobních metod a důslednou recyklací . Volkswagen si tak klade za cíl postupně snižovat náklady na baterie v základním segmentu až o 50% a v objemovém segmentu až o 30%. „Budeme využívat své úspory z rozsahu ve prospěch našich zákazníků, i pokud jde o baterii." V průměru, snížíme náklady na bateriové systémy výrazně pod 100 EUR za kilowatthodinu. Díky tomu bude e-mobilita cenově dostupná a dominantní technologie pohonu,“ dodal Schmall.
Německá automobilka hodlá v Evropě do roku 2025 provozovat 18 000 veřejných rychlonabíjecích stanic. V Severní Americe VW pokračuje ve svém úsilí prostřednictvím společností Electrify America a Electrify Canada, které do konce roku plánují přibližně 3 500 rychlonabíjecích bodů. V Číně je pak do roku 2025 v plánu prostřednictvím společného podniku CAMS vybudovat celkem 17 000 rychlonabíjecích bodů. Zdroj: Electrek, Foto: VW Komentáře ke článku
|
Reklama