clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Volkswagen plánuje kapacitu 240 GWh

vydal: Zdenda Balcar
zveřejněno: 27.3.2021, 11:25

počet komentářů: 0


Volkswagen uspořádal svůj Power Day, kde oznámil plán na snížení nákladů na baterie až o 50% a zajištění kapacity baterií ve výši 240 GWh.

Podobnost Power Day od VW s akcí Tesly Battery Day není jen v názvu. Stejně jako americká elektroautomobilka i Volkswagen oznámil hodně sebevědommé plány na snížení nákladů při výrobě baterií.

Elektromobilita VW

 

Thomas Schmall, člen představenstva koncernu Volkswagen pro technologie, plán okomentoval: „Naším cílem je snížit náklady a složitost baterie a současně zvýšit její dosah a výkon. Díky tomu bude e-mobilita cenově dostupná a dominantní technologie pohonu.

Uvedení technologie je plánováno na rok 2023 a bude instalováno napříč značkami až u 80% všech elektrických vozidel koncernu. Další úspory budou dosaženy optimalizací typu článku, nasazením inovativních výrobních metod a důslednou recyklací . Volkswagen si tak klade za cíl postupně snižovat náklady na baterie v základním segmentu až o 50% a v objemovém segmentu až o 30%.

Budeme využívat své úspory z rozsahu ve prospěch našich zákazníků, i pokud jde o baterii." V průměru, snížíme náklady na bateriové systémy výrazně pod 100 EUR za kilowatthodinu. Díky tomu bude e-mobilita cenově dostupná a dominantní technologie pohonu,“ dodal Schmall.

Konkrétně plán povede k tomu, že pouze v Evropě bude do konce tohoto desetiletí založeno šest nových bateriových továren s celkovou výrobní kapacitou 240 GWh.

Elektromobilita VW

 

Německá automobilka hodlá v Evropě do roku 2025 provozovat 18 000 veřejných rychlonabíjecích stanic. V Severní Americe VW pokračuje ve svém úsilí prostřednictvím společností Electrify America a Electrify Canada, které do konce roku plánují přibližně 3 500 rychlonabíjecích bodů. V Číně je pak do roku 2025 v plánu prostřednictvím společného podniku CAMS vybudovat celkem 17 000 rychlonabíjecích bodů.

Zdroj: Electrek, Foto: VW

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama