Verstappen bude startovat vzadu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Red Bull udělal vážné rozhodnutí a dal Maxi Verstappenovi novou pohonnou jednotku. Tento rok je to již jeho čtvrtá. To znamená, že v sobotu nebude bojovat o přední místa na startu, místo toho do Velké ceny Ruska odstartuje z opačného konce startovního roštu. Sezona je dlouhá a jezdcům byly přiděleny pouze tři pohonné jednotky, takže tresty celkem pravděpodobně čekají i nejednoho jezdce, který o žádnou pohonnou jednotku nepřišel při havárii, jako Verstappen v Silverstone. Otázkou tedy nebylo zda, ale kdy nasadí další. A tuto neděli by na pole position beztak nestál kvůli trestu, který dostal za způsobení kolize v Itálii. Kromě toho, ještě než byly vozy Mercedesu nejrychlejší v obou dnešních trénincích, byl předpoklad, že trať v Soči jim sedne lépe než Red Bullu. V roce 2018 si Verstappen také odpykal trest na této trati a z 19. místa se probojoval na páté, za jezdce Mercedesu a Ferrari. A Ferrari letos není tak silné jako v roce 2021, takže Verstappena bychom ještě mohli vidět na stupních vítězů, ačkoli on dnes nebyl moc optimistický. "V roce 2018 byla větší propast mezi špičkou a středem pole," upozorňuje nizozemský závodník. "Ale prostě musíme někde přijmout penalizaci a pokud bychom to neudělali tady, museli bychom to udělat někde jinde. Takže jsme si řekli, že to raději uděláme tady a teď." Očekává se, že kvalifikace se pojede na mokré trati, tudíž je větší šance, že její výsledky budou základem pro divoký závod. I to prý Red Bullu pomohlo učinit taktický tah, který by nakonec mohl i rozhodnout o držiteli mistrovského titulu. Verstappen se v neděli určitě nudit nebude. Foto: Red Bull Zdroj: Motorsport, úvodní foto: Red Bull Zdroj: Motorsport Komentáře ke článku
|
Reklama