Janiš si v Brně se Saleenem věří na body |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Zdenda Balcar počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Český jezdec Jarek Janiš se o víkendu představí v závodu šampionátu FIA GT v Brně, za volantem vozu Saleen S7-R silnější třídy GT1 se bude střídat s Paolem Rupertim. V nabité konkurenci je Janišovým cílem zisk bodů.
Dohoda o Janišově startu v týmu Graham Nash Motorsport byla uzavřena v minulém týdnu a od původního oznámení došlo ke změně Janišova partnera. Místo dříve oznámeného vozu se startovním číslem osm pojede český jezdec s číslem 7 a jeho kolegou bude Paolo Ruperti.
Letošní ročník šampionátu FIA-GT má velmi pestré obsazení, vedle Saleenů najdeme ve startovním poli vozy Corvette, Maserati, Ferrari, Lamborgini, Lister, Mosler a Porsche. Janiš má se šampionátem zkušenosti z roku 2003, kdy s českým týmem MenX odjel několik závodů ve slabší třídě N-GT nyní GT2.
Saleen S7-R – technická data
Motor : Hliníkový osmiválec, dva ventily na válec, objem 7000 ccm, výkon 600 koní při 6400 ot./min.
Převodové ústrojí : Saleen napříč uložené převodové ústrojí, volitelné převodové stupně, viskózní diferenciál, ocelová čtyřlamelová spojka ovládaná hydraulicky
Převodovka: sekvenční XTRAC
Zavěšení kol: dvojité lichoběžníkové zavěšení vpředu i vzadu, lehké hliníkové tlumiče
Brzdy : ocelové disky Performance Friction s chlazením vpředu i vzadu
Váha : přibližně 1200 kg
Časový program
Pátek 24. června
10.30 – 12.00 Volný trénink 1
14.50 – 16.20 Volný trénink 2
Sobota 25. června
10.25 – 11.10 Kvalifikace 1
16.10 – 16.55 Kvalifikace 2
Neděle 26. června
08.45 – 09.00 Warm up 12.30 – 16.00 Závod (93 kol)
Zdroj: BPA Komentáře ke článku
|
Reklama