Haas a Alfa potvrdily progres Ferrari |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Charles Leclerc v dnešní kvalifikaci porazil Maxe Verstappena a vybojoval si tak pole position, přičemž Lewise Hamiltona porazil i třetí Carlos Sainz. Vedle pátého Hamiltona bude startovat Valtteri Bottas a za ním Kevin Magnussen, jezdci týmů Alfa Romeo a Haas, které loni obsadily předposlední a poslední místo v Poháru konstruktérů. Monačan to do značné míry připisuje nové, výkonnější pohonné jednotce z Maranella. „Vývoj evidentně našel správný směr. Ještě jsem si neprošel data, ale rozhodně mám lepší pocit než loni. Začíná to dobře,“ řekl vítěz kvalifikace. „Podle mě výsledek Haasu a Alfy ukazuje, že motor je konkurenceschopnější. Samozřejmě nemůžeme podceňovat jejich vlastní progres, byli rychlí i v zatáčkách. K dobré rychlosti je třeba obojí, dobrý vůz i dobrý motor. My rozhodně můžeme mluvit o velkém kroku vpřed, rychlost na rovinkách vypadá dobře. Příjemná změna.“ Ferrari přitom nepatřilo k vozům s nejvyšší maximální rychlostí. Tu měl nejlepší Red Bull, jezdci Ferrari v tomto žebříčku obsadili až 11. a 12. místo. Ferrari má ovšem podstatně větší bočnice, širší vůz než Red Bull a Mercedes, takže motor nejspíš překonával větší aerodynamický odpor. Kromě toho, Mick Schumacher byl na rovinkách šestý nejrychlejší a Kevin Magnussen sedmý. „Velký dík patří všem v oddělení pohonné jednotky,“ přidává se k týmovému kolegovi Carlos Sainz. „Nový motor evidentně prospěl i jiným týmům. Nesmíme polevit v tempu, protože Max není na rovinkách vůbec pomalí, stejně jako vozy Mercedesu.“ V Bahrajnu je důležitá dobrá akcelerace ze zatáček na rovinky. Foto: Ferrari Zdroj: Motorsport, úvodní foto: Ferrari Zdroj: Motorsport Komentáře ke článku
|
Reklama