Hamilton nemohl udělat více |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Lewis Hamilton včera získal další pódiové umístění. Tentokrát to bylo druhé místo za jeho loňským rivalem, Maxem Verstappenem. Chyběla tedy pouze jedna pozice a slavil by vítězství. Avšak z tohoto druhého místa bylo na první nesmírně daleko. Jezdec Mercedesu se k vozu před sebou přiblížil pouze díky safetycaru, nikdy nezaútočil a druhou polovinu závodu zřejmě pilot Red Bullu udržoval výletní tempo, jelikož neměl reálného soupeře. „Prostě byl příliš rychlý. I když jsem na rovince využil všechen výkon, pedál na podlaze, tak se mi vzdálil. Jakmile si uvědomíte, že na rovince každé kolo ztratíte tři-čtyři desetiny vteřiny, tak nemá smysl snažit se s tím bojovat. Musíme to ještě zlepšit. Možná jsme měli rezervy i v jiných částech okruhu, jenže kdybych víc zatlačil v nich, tak pneumatiky asi nevydrží do cíle.“ Hamilton také prozradil, že jeho vůz měl poruchu. Konkrétně se pokazil systém umožňující jezdci napít se z láhve. Vzhledem k horku už chápeme, proč si jezdec mezi poskytnutím rozhovoru a oslavou na stupních vítězů v zákulisí na chvilku lehl, viditelně vyčerpaný. Hamilton udržel tempo s Pérezem, ale Verstappen byl rychlostně jinde. Foto: Mercedes Třetí místo obsadil George Russell po překvapivém manévru na Sergia Péreze na konci virtuálního safetycaru. To byl ovšem až druhý pokus. Při prvním došlo k incidentu, Pérez si při obraně pomohl zkrácením trati. Tehdy Russellovy rozčílené stížnosti směřované ke komisařům závodu přerušil až šéf týmu, Toto Wolff. „Emoce jsou v takových situacích vysoko,“ připustil Russell. „Měl jsem pocit, že se mi povedl fantastický manévr a nebyl spravedlivě odměněn. Ale rozhodně jsme byli rychlejší a byl jsem i rád, když mi do vysílačky promluvil Toto. Tohle je týmový sport, ale v kokpitu je pouze závodník, takže se občas cítíme opuštění. Komunikace je důležitá. Měl jsem pocit, že to už měla být moje zatáčka, že jsem byl uvnitř a dostatečně vedle něj. Podle pravidel stačí být uvnitř a mít přední kola před soupeřovými zadními, co jsem měl, a zatáčka je moje. Takže to byla moje zatáčka, jenže on mě vyhnal na obrubník a pak sám vyjel z trati, čímž si udržel místo.“ Zdroj: Motorsport, úvodní foto: Mercedes Zdroj: Motorsport Komentáře ke článku
|
Reklama