Leclerc udělal drobnou chybu |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Charles Leclerc přiznává, že na konci kvalifikace nezajel bezvadné kolo. Ovšem nepochybuje, že vítr znemožnil ideální výkon i jeho soupeřům, takže je fér, že red bull Maxe Verstappena získal pole position, byť s náskokem pouhých dvou setin vteřiny. „Jsem přesvědčen, že nikdo nezajel perfektní kolo. V těchto podmínkách byly zatáčky devět a deset extrémně ošidné. Měli jsme tam zadní vítr, a právě v těch místech to nejvíce vadí,“ řekl Monačan, který po vystoupení z vozu označil “chybu“ v desáté zatáčce za důvod, proč neodstartuje z pole position. „Bylo to náročné. Balanc vozu nebyl ideální, v desáté zatáčce nastal problém, ztratil jsem zadek a nechal tam možná desetinu sekundy. Takže pokud bych zajel perfektní kolo, tak bych zřejmě byl na pole position, ale na druhé straně jsem si jistý, že ani Max a Carlos nezajeli bezvadně. Takže prostě budeme druzí na startu.“ Ze třetího místa odstartuje Carlos Sainz, takže Ferrari se může pokusit rozdělit strategii výměn pneumatik a doufat, že do boje nevstoupí nikdo další. „V kvalifikaci jsme se my tři drželi v jedné desetině sekundy,“ řekl španělský závodník, kterému k pole position skutečně nakonec přebývala jen necelá desetina sekundy. „Pokud se rozdíl v rychlostech zachová i v závodě, tak by to měl být mimořádně těsný závod. Jezdci Red Bullu, a také Mercedesu, jsou často na konci závodu silnější. Někdy ale, jako ve Francii nebo v Rakousku, jsme silní my. Snad to tedy bude jako ve Francii a v Rakousku a budeme Maxovi vyrovnanými soupeři až do cíle.“ Ferrari má rychlost, ale ještě musí zvládnout i management pneumatik. Foto: Ferrari Zdroj: Motorsport, RaceFans, úvodní foto: Ferrari Zdroj: Motorsport, RaceFans Komentáře ke článku
|
Reklama