McLaughlin nejrychlejší v incidenty nabitém tréninku
vydal:
Víťa Boch
zveřejněno:
29.4.2023, 01:15
počet komentářů:
0
Scott McLaughlin potvrdil, že mu okruh Barber Motorsports Park sedí. Ostatně byl zde nejrychlejší v předsezonních testech a teď přidal nejlepší čas také v prvním tréninku na nedělní závod IndyCar. Ostatně jak sám přiznal, tak se tu cítí jako doma, protože mu okruh svoji náročností připomíná legendární trať od protinožců Bathurst.
McLaughlin svůj čas zajel až na samotném konci tréninku, když piloti přezuli na měkkou sadu pneumatik. K tomu ale vedla dlouhá cesta. Nejprve veteráni přenechali trať nováčkům, kteří pro závodní víkend mají výhodu extra sady pneumatik.
Lundgard byl z nenováčků tím prvním, kdo zajel rychlá kola. Pak ale přišlo první přerušení. Castroneves v 8. zatáčce zkusil příliš využít obrubníku, jeho vůz se vznesl nad dráhu a skončil v kačírku, ačkoliv se zdi vyhnul, museli mu z něj pomoci.
Pak se prvního místa ujal Palou, ale brzy znovu visela nad tratí červená vlajka. Tentokrát proto, že na ni zůstal stát Grosjean, z jehož motoru se valil kouř.
Malukas byl prvním, kdo přezul na měkkou sadu pneumatik a vyskočil na průběžně páté místo. Pak si dramatické chvilky odbyli dva jezdci. Nejprve O´Ward převálcoval několik reklamních banerů, ale bez poškození pokračoval dál. Takové štěstí ale neměl Power. Loňský šampion poškodil o bariéru z pneumatik přední křídlo. A přišlo třetí přerušení.
Na konci piloti dostali ještě pět minut na to, aby vylepšili své časy. Do toho se nakonec dokázal zapojit i Power, který v závěru zajel třetí čas. Nejrychlejší byl s časem 1:06,6610 McLaughlin. Mezi něj a stájového kolegu se vměstnal Herta. Čtvrtý čas patří Dixonovi, lídr šampionátu Ericsson uzavírá první pětku.
Zatímco v závodech na městských okruzích nepředváděli zatím příliš dobré výkony piloti týmu Penske, v Alabamě je to jiná písnička. Podtrhuje to sedmým místem Newgarden. Také Lundgaard šestým časem dal naději týmu Rahal Letterman Lanigan Racing, že nebude vymetat chvost pole jako v předchozích závodech.
p.
jezdec
tým
motor
čas
odstup
kol
1.
Scott McLaughlin
Team Penske
Chevrolet
01:06,6610
16
2.
Colton Herta
Andretti Autosport
Honda
01:06,8193
+ 0.158
17
3.
Will Power
Team Penske
Chevrolet
01:06,8985
+ 0.238
21
4.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
Honda
01:06,9345
+ 0.274
17
5.
Marcus Ericsson
Chip Ganassi Racing
Honda
01:06,9994
+ 0.338
19
6.
Christian Lundgaard
Rahal Letterman Lanigan
Honda
01:07,0200
+ 0.359
22
7.
Josef Newgarden
Team Penske
Chevrolet
01:07,0579
+ 0.397
17
8.
Patricio O´Ward
Arrow McLaren
Chevrolet
01:07,0771
+ 0.416
15
9.
Simon Pagenaud
Meyer Shank Racing
Honda
01:07,1071
+ 0.446
19
10.
Álex Palou
Chip Ganassi Racing
Honda
01:07,1678
+ 0.507
22
11.
Alexander Rossi
Arrow McLaren
Chevrolet
01:07,2483
+ 0.587
21
12.
Graham Rahal
Rahal Letterman Lanigan
Honda
01:07,3181
+ 0.657
19
13.
Rinus VeeKay
Ed Carpenter Racing
Chevrolet
01:07,3990
+ 0.738
18
14.
Callum Ilott
Juncos Hollinger Racing
Chevrolet
01:07,4038
+ 0.743
21
15.
David Malukas
Dale Coyne Racing
Honda
01:07,4101
+ 0.749
19
16.
Devlin DeFrancesco
Andretti Steinbrenner Autosport
Honda
01:07,4765
+ 0.816
17
17.
Marcus Armstrong
Chip Ganassi Racing
Honda
01:07,4770
+ 0.816
30
18.
Conor Daly
Ed Carpenter Racing
Chevrolet
01:07,5920
+ 0.931
20
19.
Romain Grosjean
Andretti Autosport
Honda
01:07,6038
+ 0.943
9
20.
Jack Harvey
Rahal Letterman Lanigan
Honda
01:07,7399
+ 1.079
18
21.
Felix Rosenqvist
Arrow McLaren
Chevrolet
01:07,7901
+ 1.129
23
22.
Kyle Kirkwood
Andretti Autosport
Honda
01:07,8077
+ 1.147
20
23.
Helio Castroneves
Meyer Shank Racing
Honda
01:07,9041
+ 1.243
19
24.
Agustín Canapino
Juncos Hollinger Racing
Chevrolet
01:07,9130
+ 1.252
26
25.
Sting Ray Robb
Dale Coyne Racing
Honda
01:07,9557
+ 1.295
30
26.
Santino Ferrucci
A.J. Foyt Enterprises
Chevrolet
01:08,0966
+ 1.436
16
27.
Benjamin Pedersen
A.J. Foyt Enterprises
Chevrolet
01:08,3643
+ 1.703
27
Zdroj: Původní článek redakce, úvodní foto: Penske Entertainment
Zdroj: Původní článek redakce, úvodní foto: Penske Entert
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.