Herta má druhou pole position v řadě |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Víťa Boch počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stejně jako před dvěma týdny na okruhu Road America, i v Ohiu odstartuje z pole position Colton Herta. Rozhodla o tom sobotní kvalifikace, v jejímž závěrečném rozstřelu zajel Herta čas 1:06.3096 a získal svůj 11. kvalifikační triumf v kariéře. Herta už jednou pole position v Ohiu vyhrál – v roce 2020 a dokázal to proměnit také ve vítězství v závodě. V úvodní kvalifikační skupině byl přitom Herta třetí. Rychlejší čas zajeli Kirkwood a Dixon. Dál postoupili také Lundgaard, Power a Rahal. Kirkwood svůj čas stlačil hluboko pod úroveň 1 minuty a 6 sekund, konkrétně jeho nejrychlejší čas měl hodnotu 1:05,7240. Do kvalifikace nenastoupil Simon Pagenaud, který měl děsivou nehodu v 2. tréninku a o jeho případném startu rozhodne lékařský tým až v neděli ráno. V druhé základní skupině skončila cesta dvou pilotů, kteří si jistě mohli myslet minimálně na závěrečný rozstřel o pole position. O´Ward dostal hodiny na výjezdu z vlásenky Keyhole a zůstal stát v únikové zóně se zhasnutým motorem. Podle pravidel tak přišel o dva nejrychlejší časy a dál nesměl postoupit. Na nepostupové příčce pak skončil vítěz Indy500 Josef Newgarden. Mezi nepostupujícími pak byl i Rossi s druhým mclarenem. Nejrychlejší čas zajel Ericsson (1:05,9252). Dál šli i jeho stájový kolega Palou, poslední mclaren řízený Rosenqvistem, loňský vítěz McLaughlin, Harvey a Malukas. V prostřední části kvalifikace nejprve Herta zajel nejrychlejší čas na tvrdé sadě a to samé se mu povedlo i po přezutí na měkkou sadu. Jeho nejlepší výkon měl hodnotu 1:05,8576. Za ním skončili dva piloti týmu Rahal Letterman Lanigan Racing Lundgaard a Rahal. Stáj, jejíž piloti vyhořeli v kvalifikaci na Indy500, ukazuje, že na silničních okruzích to je úplně jiná liga. Postupové příčky obsadili také Kirkwood, Dixon a Palou. Naopak za branami finále skončili loňský šampion Power a obhájce vítězství z loňského závodu v Ohiu McLaughlin z týmu Penske, kterému se letos zatím na městských a silničních okruzích nedaří. Nepostoupili také Švédové Ericsson a Rosenqvist, Jack Harvey a David Malukas. Ve finále zajel nejprve nejrychlejší čas Rahal. Na druhé místo skočil Palou, ale Kirkwood se mezi ně vtěsnal. Posledním pokusem Rahala o pole position na domácí trati připravil Herta. Lundgaard a Dixon pak do závodu odstartují ze třetí řady.
Původní článek redakce, úvodní foto: Penske Entertainment Zdroj: Původní článek redakce, úvodní foto: Penske Entert Komentáře ke článku
|
Reklama