Rahal má druhou letošní pole position |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Víťa Boch počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zatímco na svoji čtvrtou pole position v kariéře musel Graham Rahal čekat dlouhých šest let, ta pátá přišla hned po třech týdnech. Po vítězství v kvalifikaci na srpnový závod v Indianapolisu se raduje i v Portlandu. Svůj pokus zajel na tvrdé sadě pneumatik. Pět rivalů se jej v závěrečné části kvalifikace pokoušelo překonat na měkké sadě, jeho čas byl ale nad jejich síly. Ostatně, že je na tvrdé sadě rychlý, ukázal Rahal už v úvodu kvalifikace. V první skupině byl po prvních pokusech na čele, pak se ale začalo přezouvat na měkkou sadu a špičku výsledkové listiny si uzmul Rosenqvist s časem 0:57,8967. Za ním skončili Herta a Newgarden. Dále šli také Rahal, Power a Ilott. Hodně emocí na 2 míle (3,2 km) dlouhé dráze způsobily situace, kdy jezdec v rychlém kole ztratil naději na dobrý výsledek kvůli provozu, potažmo jezdcům vyjíždějícím z boxů. Stěžovali si na to Grosjean, který odstartuje z 15. příčky, i Lundgaard. Vítěz pátečního tréninku skončil ve skupině na 9. místě, což znamená 17. příčku na roštu. Ve 2. skupině se připomněl lídr šampionátu Palou. Ten byl nejrychlejší jak na tvrdé sadě, tak potom, co všichni přezuli na měkkou. Jeho čas 0:57,9651 ale na vítěze z 1. skupiny Rosenqvista nestačil. Na postupových místech skončili také McLaughlin, O´Ward, Dixon, Rossi a Ericsson. Naopak dál se nepodívali Armstrong, Kirkwood, Vips, Canapino, Castroneves, Malukas, Pedersen a Blomqvist. V semifinálové části vyhasly naděje Josefa Newgardena na dobrý kvalifikační výsledek. Po necelých třech minutách zapíchl v 12. zatáčce vůz do bariéry z pneumatik. Následně přiznal, že šlo čistě o jezdeckou chybu. Po opětovném vyvěšení zelených vlajek zajel McLaughlin nejrychlejší čas. Za ním se seřadili Herta, O´Ward, Dixon, Palou a Rahal. Jen o 5 setin se na postupové příčky nevešel Power, kterému tak hrozí, že letos přeruší šňůru táhnoucí se až do sezony 2007, kdy alespoň jednou v každé sezoně dokázal vyhrát. Nepostupová místa obsadili také Ilott, Rossi, Ericsson, Rosenqvist a Newgarden. Ve finále stanovil Rahal čas na tvrdé sadě. McLaughlin se s ním kvalifikoval do první řady. Následuje druhá řada, kterou si vyjeli Herta a Dixon. Třetí řadu vytvoří Palou a O´Ward.
Zdroj: Původní článek redakce, úvodní foto: Penske Entertainment Zdroj: Původní článek redakce, úvodní foto: Penske Entert Komentáře ke článku
|
Reklama