Týmy chtějí jezdce, kterým se dá říci "řiď a buď zticha" |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Tomáš Richtr počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Hlavním důvodem, proč Jacques Villeneuve v první části sezony zaostával za očekáváním a svým týmovým kolegou Felipem Massou byla skutečnost, že inženýři Sauberu nedali na jeho technickou zpětnou vazbu. Podle slov světového šampiona z roku 1997 to poté pomohlo i Massovi samotnému. "Letos jsem v Sauberu musel hodně bojovat, abych prosadil svůj styl práce," řekl Villeneuve. "Je to samozřejmě lepší, tím spíš, když se některé věci aplikovaly na Felipeho auto. Jakmile tým pochopil, že důvěra v počítačová data nemůže být všechno, ale že můžeme být ještě rychlejší než jsme byli, potom jsem téměř vždy dokázal být rychlejší než můj týmový kolega ve druhé polovině sezony. Ale i v Monte Carlu, kde mě Peter Sauber kritizoval, že jsem byl příliš pomalý, byl jsem přesto rychlejší než Felipe. Týmy chtějí dvacetileté chlapce, kterým se dá říci řiď a buď zticha. Jezdci, kteří udělají jen to, co jim inženýři řeknou. Takový já nejsem." Jacques Villeneuve podepsal smlouvu se Sauberem na dva roky, teď tým koupila automobilka BMW. Zdroj: Autosprint Komentáře ke článku
|
Reklama