clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Výsledky televizní sledovanosti F1 ukazují výrazný nárůst

vydal: Petr Kříž
zveřejněno: 20.6.2007, 09:10

počet komentářů: 0


Letošní útok na mistrovský titul nováčka Lewise Hamiltona pomáhá sportu ve smyslu vysoké míry televizní sledovanosti, a to i přes absenci Michaela Schumachera a fakt, že se v jezdeckém poli oproti loňskému roku pohybuje místo třech mistrů světa pouze jediný. Formuli 1 opustila zvučná jména jako Jacques Villeneuve a Juan Pablo Montoya.

I tak ale téměř všechny televizní společnosti světa zaznamenávají každým závodem rekordně vysoké míry sledovanosti.

Ron Dennis, šéf týmu McLarenu, který Hamiltona do formule 1 přivedl, si přihřál polívčičku:

"To, co vidíme dnes, je více vzrušující, než cokoliv, co nám přinesl Michael Schumacher, a upřímně, dal nám toho hodně."

Není žádným překvapením, že čísla sledovanosti jsou nejpůsobivější ve Velké Británii se 7.7 milióny diváků, kteří si naladili ITV, aby sledovali vítězství Hamiltona ve Velké ceně Kanady v Montrealu. Loni tou dobou se na Montreal dívalo 5.4 miliónů příznivců rychlých kol. Jeho druhý triumf na okruhu v Indianapolisu ve Velké ceně USA pozorovalo 7.3 miliónů diváků, což je o rovné 2 milióny více oproti předchozímu roku.

Závody v Monaku a Španělsku se těšily meziročnímu nárůstu sledovanosti o 1 milión.

Situace v Německu není tolik výrazná, ale přes odchod populárního Michaela Schumachera je míra sledovanosti rostoucí.

Za zmínku stojí loňská nejvyšší hodnota počtu televizních diváků stanice RTL, jež činila 7.3 miliónů. Velká cena USA k televizním obrazovkách přilákala 7.7 miliónů diváků.

Ve Španělsku je formule 1 také oblíbenější. Závod v Indianapolisu zaujal 5.3 miliónů lidí, zatímco zápas Sevilly proti Villarrealu tamní nejvyšší fotbalové ligy sledovalo 2.7 miliónů fanoušků.

Zdroj: F1i

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama