clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Max Mosley chce zpátky starou kvalifikaci

vydal: Petr Vichr
zveřejněno: 21.5.2004, 14:50

počet komentářů: 0


Max Mosley dnes řekl, že by preferoval návrat staré kvalifikace před současným jednokolovým formátem. Do roku 2002 měli jezdci v kvalifikaci čtyři pokusy a mohli je zajet kdykoli během jedné hodiny. V první polovině kvalifikace se sice nic nedělo, ale závěrečné minuty byly mnohdy infarktové.

"Osobně bych uvítal starou kvalifikaci, kdokoli je nejrychlejší, ať je na pole position," řekl Max Mosley. "Radši bych uvítal krátký pohled na auto v měřeném kole, ale předpokládám, že týmy nebudou souhlasit."

Max Mosley naráží na problém, že v kvalifikaci nemají týmy stejný show time, takže reklamy na vozech Ferrari jsou vidět často, ale například Minardi skoro vůbec.

Účelem nového formátu bylo vznést do složení startovního roštu více náhodných rozložení, ale Michael Schumacher je letos jaksi proti.

"O kvalifikaci se vedou diskuze, současný systém je nudný zejména pro lidi na okruhu a vlastně ani lidé u televizorů asi nejsou zrovna šťastní.

Kdybychom dosáhli jednotného souhlasu, mohli bychom to změnit třeba zítra, otázkou je dosáhnout právě takového souhlas. Nejsem optimista, vždy někdo nesouhlasí.

Ale existuje několik návrhů, všichni se shodují na tom, že to musí být snadno pochopitelné, jinak je to ztráta času. Lidé ztratí zájem. Takže doufám, že týmy přijdou s nějakým jednotným návrhem," dodal Mosley.

Zdroj: AtlasF1

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Brawn: "Pravidla pro rok 2009 usnadní předjíždění." - 1.5.2008
Exkluzívně: všechny důležité změny pravidel pro rok 2008 - 22.3.2006
Na četné dotazy: vyjasnění ohledně penalizace za motory - 16.3.2006
Význam startovních světel - 12.3.2006
Význam vlajek - 11.3.2006

Reklama