Dnešní den ovlivnil déšť, nejrychlejší Vettel |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Pavel Fabry počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ještě stále čerstvý vítěz Velké ceny Itálie potvrdil svoji formu i za volantem Red Bullu a předposlední den testů v Jerezu zakončil na čele výsledkové listiny. Testovací programy týmů narušil okolo oběda déšť. Němec závodící za Toro Rosso odjel sice jen 37 kol, ale čas 1:18.001 byl ze všech nejlepší. Nick Heidfeld z týmu BMW Sauber zajel druhý nejrychlejší čas. Němec musel kvůli dešti upravit svůj testovací program, i tak byl ale jedním z nejpilnějších, když najezdil 70 kol. Lucas di Grassi najel s vozem Renault 36 kol a byl třetím nejrychlejším. Brazilec pokračoval v testování aerodynamiky, stejně tak se věnoval i ověřování nových dílů pro monopost R28. "Dnes bylo docela chladno, ale podmínky na trati byly ráno dobré a rozhodně byl lepší grip než včera. Stále si také zvykám na vůz, čím víc kol ujedu, tím jistěji se cítím. V mokru jsme neodjeli nic, ale ráno jsme byli schopni otestovat pár dalších komponent, které si tým vezme na další závodní víkend." Španěl Pedro de la Rosa vystřídal v kokpitu McLarenu kolegu Garyho Paffetta a pokračoval v přípravách britského týmu na poslední čtyři závody sezóny. De la Rosa byl čtvrtý nejrychlejší, elitní pětku pak doplnil Alex Wurz, který dnes odjel nejvíce kol. Největší novinkou dne byl samozřejmě návrat Takumy Sata, ten se za volantem vozu formule 1 objevil poprvé od Velké ceny Španělska, která byla poslední pro jeho bývalý tým Super Aguri. Sato, který usiluje o místo pilota pro příští rok, najezdil v kokpitu Toro Rosso 49 kol a skončil šestý. Jeho krajané Kamui Kobayashi a Kazuki Nakajima za Toyotu, resp. Williams uzavřeli výsledkovou listinu.
Všechny časy neoficiální. Zdroj: Týmy formule 1, Foto: Martin Ševčík Komentáře ke článku
|
Reklama