Bibendum neskrývá optimismus |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Ladislav Lála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Během uplynulého víkendu jsme mohli sledovat dramatickou Grand Prix Monaka a týden nato formuli 1 přivítá německý Nürburgring.
Okruh, na kterém se formule 1 pojede již po dvanácté, doznal oproti loňskému roku drobných změn. Před sedmým závodem letošní sezóny je Michelin optimisticky naladěný, vždyť Jarno Trulli a Jenson Button dokázali v Monaku dojet na prvních dvou místech. Minulý rok získal na Nürburgringu vítězství Ralf Schumacher. Všechny výše uvedené úspěchy mají jednoho společného jmenovatele – pneumatiky Michelin.
"Známe Nürburgring dobře a v minulosti jsme zde dosáhli některé dobré výsledky. Okruh sestává ze širokého spektra rychlých, pomalých a středně rychlých zatáček. Dodavatelé pneumatik se zde musí vyrovnat s množstvím zajímavých výzev," říká sportovní šéf Michelinu Pierre Dupasquier.
"Počasí znamená několik dalších nepředvídatelných proměnných. Pršet zde může kdykoliv a v tomto období se může teplota tratě pohybovat kdekoliv mezi patnácti až čtyřiceti stupni. Víme, co potřebujeme k tomu, abychom zde uspěli. Prokázali jsme to minulý rok, kdy se Kimi Räikkönen kvalifikoval s McLarenem jako první a Ralf Schumacher s Williamsem zvítězil."
"Před několika týdny jsme dokončili vývoj pneumatik pro tento závod, protože od senzačního úspěchu v Monaku nebyl čas na testování. Budeme mít k dispozici tři suché směsi, které budou pocházet z měkčího spektra naší nabídky. Nürburgring totiž není nějak zvlášť náročný na opotřebení pneumatik," prohlásil manažer Michelinu pro formuli 1 Pascal Vasselon.
"Nürburgring lze nazvat vyváženou tratí. Opotřebení předních i zadních pneumatik je prakticky rovnoměrné."
Zdroj: Michelin Komentáře ke článku
|
Reklama