clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

IndyCar má titulárního sponzora, nový název a nové logo!

vydal: Víťa Boch
zveřejněno: 6.11.2009, 00:51

počet komentářů: 0


Po sedmi letech se podařilo představitelům IndyCar Series sehnat sponzora, který za nemalý obnos peněz propůjčí šampionátu své jméno. Nestal se jim řetězec Menards, o kterém se mluvilo nahlas letos v létě, ale firma vyrábějící oblečení Phillips-Van Heusen Corporation. Korporace dá IndyCar series 10 milionů dolarů ročně, aby se v názvu série objevila značka IZOD.
Se značkou IZOD jsme se ve světě IndyCar mohli setkávat již poslední dva roky. Krátce po spojení IndyCar a ChampCar začal IZOD dodávat oblečení do paddocku IndyCar series. Do oblečení od IZOD se postupně převlékli všichni od reportérů televizí, vrcholných představitelů série až po muže s šachovnicovou vlajkou, který odmávává konce závodů.
Po dobu příštích tří až pěti let bychom měli jméno IZOD vídat i v názvu série. Za 10 milionů ročně získá IZOD i další benefity, než jen samotné jméno v názvu. Dostane přístup k veškeré grafice a k jezdcům IndyCar Series, Indianapolis Motor Speedway a závodu 500 mil v Indianapolis, což bude moci využít v kolekcích oblečení. Už teď představitelé IZOD prozradili, že chystají speciální kolekci ke stému výročí „pětistovky“, která by měla sestávat z triček s historickými monoposty.
Další pro IZOD velmi významnou aktivitou bude možnost využít dvousedadlové formule ke dvěma předváděcím kolům před startem pětistovky v Indianapolis a dalších závodů. IZOD tak bude moci nadělit svým partnerům, VIP hostům a vítězům fanouškovských soutěží unikátní možnost svést se v dvousedadlové formuli před zaplněnými tribunami (tedy pokud sledovanost a návštěvnost podniků nebude mít nadále sestupnou tendenci jako letos).
IZOD též poskytne 100 000 dolarů týmům za každý vůz, který nastoupí do všech podniků příští sezóny. Což je jistě fajn, jenže do letošní sezóny braly týmy od vedení série mnohem větší sumu.

Hlavním mediálním obličejem kampaně IZOD je Ryan Hunter-Reay. Když se letos před startem sezóny ocitl bez angažmá, vyvinul IZOD tlak na vedení série, aby Hunter-Reay nějaké místo našel. Ve svém týmu jej musel zaměstnat tehdy ještě majitel série Tony George. Když se naskytla možnost od Vision Racing odejít, dojezdil Hunter-Reay sezónu u A.J. Foyta. K Foytovi se ale od příštího roku vrátí Vitor Meira a Hunter-Reay prozatím stále nemá angažmá. Spojován byl s HVM Racing, kde by nahradil EJ Visa. V posledních dnech prosákla informace, že IZOD dá Hunter-Reayovi sponzorský příspěvek 5 milionů na sezónu. S tím se vyrojila spekulace, že by Hunter-Reay měl zamířit k Andretti-Green Racing. Ovšem dnes byl na tiskové konferenci přítomen po boku Eda Carpentera, který jezdí u Vision Racing, se kterým je také Hunter-Reay opět spojován. O dalším vývoji situace okolo angažmá Ryana Hunter-Reaye vás budeme informovat.

 

 

Zdroj: IndyCar.com

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Maraton historických vozů odstartoval prezident - 14.6.2024
Stáj Alpine není na prodej - 13.6.2024
Šéfové pochybují o nových vozech - 12.6.2024
Měli jsme vyhrát, míní Norris - 10.6.2024
Power po dvou letech vítězí, tým Penske obsadil stupně vítězů - 10.6.2024

Reklama