clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Ferrari podpořil personální zemětřesení v Maranellu

vydal: Róbert Randuška
zveřejněno: 30.12.2014, 11:25

počet komentářů: 0


Piero Ferrari, jediný žijící syn Enza Ferrariho, mediálně podpořil velké personální změny ve vedení Ferrari i Scuderie. Po nepřesvědčivých výsledcích v prvních závodech sezóny 2014 nastalo v Scuderii personální zemětřesení podpořeno odchodem prezidenta Ferrari Lucu di Montezemola. Toho nahradil Sergio Marchionne, generální ředitel Fiat Chrysler Automobiles.

"Mluví jasně a upřímně, bez zbytečných vytáček nebo politické hantýrky," řekl o Marchionnem Piero Ferrari. "Jsem nadšený generační výměnou, která je teď v plném proudu. Všechny společnosti se časem vyvíjejí, ale Formule 1 vás dokáže přimět k velké renovaci.

Nezapomínejte, že můj otec na konci roku 1961 propustil sedm důležitých manažerů a prostě začal znovu. A tehdy do týmu přivedl mladého Maura Forghieriho. Proto si myslím, že můj otec a Marchionne by si rozuměli. Marchionne nesnáší odklady a prodlení. Tvrdě pracuje, analyzuje a problémy řeší okamžitě. Má mnoho dobrých vlastností."

Podle Ferrariho se Montezemolo a Marchionne vůbec nedají srovnávat, protože každý pochází z úplně jiného světa a pracuje zcela jiným způsobem. Spokojený je i s najmutím Sebastiana Vettela, který skvěle zapadá do nové mozaiky týmu.

"Oceňuji, že se nespoléhá na manažera a žije s nohama pevně na zemi. A také je velmi rychlý. 4 tituly mistra světa Formule 1 se nedají získat náhodou."

A co Kimi Räikkönen?

"Dokáže podávat fantastické výkony, ale potřebuje k tomu správný vůz a v roce 2014 ho neměl. Ale nemyslím, že by ztratil byť jen kousek ze svého talentu."

Zdroj: f1zone

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama