clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Renault chce následovat příklad Ferrari

vydal: Róbert Randuška
zveřejněno: 1.4.2015, 08:58

počet komentářů: 0


Během Velké ceny Malajsie na sebe strhlo pozornost Ferrari a fanoušci tohoto sportu už teď netrpělivě čekají na VC Číny, během níž dojde k dalšímu měření sil italské stáje a továrního týmu německé automobilky. Red Bull a Renault se díky tomu na chvíli dostaly mimo světla reflektorů a jen málokdo věnoval pozornost tomu, že Daniel Ricciardo i Daniil Kvjat dojeli do cíle s jednokolovou ztrátou na vítěze.

"Po Melbourne jsme řekli, že musíme zareagovat, ale zároveň to nesmíme přehnat. V Malajsii jsme pak měli možnost vidět, že učiněná opatření a protiopatření přinesla své ovoce," řekl Cyril Abiteboul, ředitel Renault Sport F1. "Z pohledu motorů jsme byli mnohem blíže bodu, ve kterém jsme měli být v Austrálii. Spolehlivost byla obecně dobrá, tak jak měla být, a zlepšení v oblasti jízdních vlastností umožnila týmům soustředit se na nastavení vozů. Díky tomu zjistily, jaká je v této chvíli reálná rychlost vozů."

Pokud se tedy během dvou týdnů podařilo odstranit zásadní nedostatky v oblasti spolehlivosti a jízdních vlastností, bude se Renault moct soustředit na poslední bod programu - dohánění konkurence. Pokrok Ferrari ukázal, že to není marný boj.

"Určitě jsme nechtěli skončit celé kolo za vítězem, ale nyní máme jasný cíl. Ferrari odvedlo během posledních pár měsíců skvělou práci a ukázalo, že Mercedes není nedostižný, pokud dáte dohromady všechny ingredience. Musíme se soustředit na naši práci a na dlouhou hru a při každé příležitosti jít na sto procent."

Obrovská ztráta na čelo závodu zkráceného výjezdem bezpečnostního vozu však nešla pouze na účet Renaultu. Oba vozy Red Bull Racingu byly poraženy mladými a nezkušenými jezdci Toro Rosso. Ricciardo i Kvjat se totiž nejvíce trápili s brzdami.

Po stažení safety caru začala stoupat teplota brzd a v druhé polovině závodu jsme jim museli velmi pomáhat. Nemyslím, že by naši jezdci dnes mohli získat lepší výsledek. Nyní musíme přešetřit mnoho věcí a přinést spoustu vylepšení ještě dříve, než začne víkend VC Číny."

Zdroj: gpupdate

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Red Bull: Motor si nevybereme v květnu - 14.3.2018
Kolik koní ztrácí Renault na Mercedes? - 26.7.2016
Renault připraví pro USA novou pohonnou jednotku - 23.9.2015
Red Bull čeká na jasné stanovisko Renaultu - 26.8.2015
Horner: Red Bull zůstane hlavním týmem Renaultu - 12.8.2015

Reklama