Renault: Spolehlivost motoru máme pod kontrolou |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Technický ředitel pro motory Renaultu si je jistý, že francouzská automobilka má tentokrát po zimních testech spolehlivost plně pod kontrolou. Renault a jeho týmy zažily šok, když se nové hybridní pohonné jednotky ukázaly být stejně nespolehlivé jako nevýkonné. Trvalo polovinu sezóny, dokud se podařilo odstranit největší problémy způsobující selhání motorů a nejhorší bylo, když se podobný scénář opakoval v roce 2015. "Spolehlivost máme pod kontrolou. Měli jsme nějaké problémy s turbem, ale předem jsme věděli, že v této oblasti riskujeme," prozradil Rémi Taffin. "Samozřejmě potřebujeme najít rovnováhu mezi výkonem a spolehlivostí. Sezónu chceme začít s výkonnějším produktem, který by ale měl být především spolehlivý a snadno pochopitelný pro jezdce, s dobrými jízdními vlastnostmi." Od Austrálie budou Renault i Red Bull jezdit s v podstatě stejnou pohonnou jednotkou, jak byla testována v Barceloně a první výrazné vylepšení má přijít v létě. "Použitá specifikace bude nasazena i v Melbourne. Motory pracovaly v souladu s našimi očekáváními. Každý díl fungoval tak, jak se od něj očekávalo. Vše, co jsme v motoru chtěli mít, tam už je. To se týká všeho z dynamometrů, všech pokroků v oblasti jízdních vlastností atd. Během uplynulých dvou let jsme částečně přestali důvěřovat tomu, co jsme sami vyrobili a otestovali. Nyní ale budeme stavět na stabilním základě. Doufáme, že v červnu nasadíme evoluci. Ta už bude jedním ze milníků na cestě vstříc sezoně 2017. Dáváme přednost jednomu velkému kroku, který by mohl snížit časy na kolo alespoň o půl sekundy. Bylo by to lepší než několik malých dílčích kroků, které by se projevily pár desetinami sekundy." V červnu se pojedou velké ceny v Kanadě a v Ázerbájdžánu. Můžeme předpokládat, že Renault bude chtít nový motor vyzkoušet už na rovinkách Okruhu Gillese Villeneuvea. Zdroj: f1i Komentáře ke článku
|
Reklama