Erikssonovi chybělo k senzaci osm tisícin |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Sauber tentokrát překvapil, alespoň v rámci svých možností. Markus Eriksson dokonce sahal po postupu do druhé fáze kvalifikace, nakonec mu chybělo pouhých osm tisícin sekundy. „Už ráno jsme dosáhli výrazného pokroku, pokud jde o optimalizaci využití pneumatik,“ pochvaloval si. „Díky tomu se nám podařilo dostat z auta opravdu všechno. Moje poslední rychlé kolo bylo skutečně parádní. Ve srovnání z předcházejícími velkými cenami je to dobrý výsledek.“
Pascalu Wehrleinovi se stala osudnou zatáčka číslo 19, v níž v rozhodující chvíli vycestoval ven a hodně ztratil. „Spokojený být nemůžu. Včera bylo auto v pořádku, ale teď jsem se potýkal se špatným vyvážením. Podíváme se na data, abychom to pro závod napravili."
Zdroj: Formule.cz Komentáře ke článku
|
Reklama