clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Toyota opět nejhodnotnější značkou v oboru

vydal: Marek Chvála
zveřejněno: 30.5.2018, 10:22

počet komentářů: 0


Nejhodnotnější automobilovou značkou zůstává Toyota. Byla odhadnuta na 30 miliard dolarů. Vyplývá to z žebříčku BrandZTop 100, který sestavují reklamní agentura WPP a poradenská firma MilwardBrown.

Automobilky celkově zvýšily svou hodnotu o sedm procent. Největší zastoupení v první desítce však mají technologické a maloobchodní společnosti. Právě maloobchod byl loni nejdynamičtějším odvětvím s nárůstem o 35 procent. Následují pojišťovnictví s 34 procenty a technologie s 28 procenty.

V pořadí se nově objevilo osm subjektů, mezi nimi například přepravní aplikace Uber nebo výrobce sportovního vybavení Adidas. Celková hodnota stovky nejcennějších značek světa letos stoupla o rekordních 21 procent na 4,4 bilionu dolarů.

Zdroj: FORMULE.cz

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Heikkilä před startem rallyeového ME: Musím se zlepšit na asfaltu - 22.3.2024
Rozjetý Rovanperä i obavy u Hyundai - 16.2.2024
Evans stále vede, Ogier je při chuti - 27.1.2024
Bezchybné první kroky Evanse - 26.1.2024
Evans kráčí za titulem vicemistra - 17.11.2023

Reklama