Toyota opět nejhodnotnější značkou v oboru |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Nejhodnotnější automobilovou značkou zůstává Toyota. Byla odhadnuta na 30 miliard dolarů. Vyplývá to z žebříčku BrandZTop 100, který sestavují reklamní agentura WPP a poradenská firma MilwardBrown. Automobilky celkově zvýšily svou hodnotu o sedm procent. Největší zastoupení v první desítce však mají technologické a maloobchodní společnosti. Právě maloobchod byl loni nejdynamičtějším odvětvím s nárůstem o 35 procent. Následují pojišťovnictví s 34 procenty a technologie s 28 procenty. V pořadí se nově objevilo osm subjektů, mezi nimi například přepravní aplikace Uber nebo výrobce sportovního vybavení Adidas. Celková hodnota stovky nejcennějších značek světa letos stoupla o rekordních 21 procent na 4,4 bilionu dolarů. Zdroj: FORMULE.cz Komentáře ke článku
|
Reklama