Na Paul Ricardu zavládlo ticho |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Třetí trénink na VC Francie spláchl liják. Měřená kola stihlo zajet jen patnáct pilotů. Dosažené výkony, včetně toho nejlepšího v Bottasově podání, mají prakticky nulovou vypovídající hodnotu. Meteorologové už v předstihu věštili déšť. Obloha se zatáhla, vzduch měl 25 stupňů, asfalt 42. Na trati se objevili všichni účastníci, i když Ericsson po včerejším požáru vozu s náhradním šasi. U Hartleyho toro rosso musela být vyměněna celá pohonná jednotka, takže Novozélanďan do závodu odstartuje z poslední pozice. Kvůli nepříznivé předpovědi počasí si tentokrát všichni pospíšili s výjezdem. Nicméně už po dvou minutách hlásil Ricciardo první kapky na hledí své přilby a diváci otevírali deštníky. Měřítko nastavil Bottas podmínkám odpovídajícím časem 1:33,7. Kluzký povrch se postaral o několik výletů do únikových zón, přičemž se tohoto zaváhání nevyvaroval ani Vettel. Vody z nebes padalo stále více a brzy bylo jasné, že na pneumatikách do sucha nelze dále pokračovat. Jezdci se tak postupně stáhli zpátky do boxů. A ty, až na pár čestných a spíše symbolických výjimek (Alonso, Stroll, Sirotkin, Leclerc, Vandoorne), až do konce seance neopustili. Drtivá většina týmů neprojevila zájem otestovat nový okruh v kalendáři na přechodných nebo mokrých gumách. Dokonce i expert televizní stanice Sky Sports Anthony Davidson nad tím jen kroutil hlavou. Vysvětlením může být zmoklá prognóza rovněž pro kvalifikaci a závod a s tím spojená nutnost šetřit obutí do takovéhoto nečasu.
Zdroj: FORMULE.cz Komentáře ke článku
|
Reklama