Ferrari chtělo silný zákaznický tým |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Při jednání o záchraně budoucnosti F1, ze kterého jako vítěz vyšel nižší rozpočtový strop, se vynořil na světlo světa zajímavý záměr Ferrari. Nejen Christian Horner prosazoval zákaznické týmy, které by si vozy kupovaly místo toho, aby si je stavěly. Měla to být alternativa ke snížení rozpočtového stropu hluboko pod původně zamýšlených 175 milionů dolarů na rok pro všechny týmy. Mattia Binotto také chtěl mít zákaznický tým, a to ve stylu MotoGP, tedy s aktuální verzí závodní mašiny tovární ekipy. V MotoGP mají Ducati, Yamaha, Honda a KTM po jednom zákaznickém týmu s aktuálním strojem. Pouze druhý zákaznický tým Ducati dostává rok staré motorky. Aktuálně, po čtyřech závodech, šampionát týmů vede satelitní stáj Yamahy, které se vítězství počítají do mistrovství konstruktérů. "Když jsme mluvili o tom, jak se vyrovnat s krizí způsobenou pandemií nemoci Covid-19, Ferrari zkusilo alespoň navrhnout zákaznické týmy. Jako v MotoGP, kde má velký tovární tým svého zákazníka. Ale prakticky celá F1 byla proti tomu. Většina týmů, majitelé komerčních práv i FIA. Ale nebudu tvrdit, že mě to překvapilo," prozradil Binotto. Alfa Romeo nebo Haas mohly od příštího roku dostávat celý vůz Ferrari v jednom balíku. Foto: Alfa Romeo zdroj: originální materiál redakce, titulní foto: Ferrari Zdroj: Originální materiál redakce Komentáře ke článku
|
Reklama