clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Tým Formule.cz dále pokračuje v bojích na SimRacing.cz

vydal: Tomáš Richtr
zveřejněno: 25.12.2007, 13:45

počet komentářů: 0


Tým pod hlavičkou našeho magazínu FORMULE.cz pokračoval v bojích o co nejlepší výsledky v zimní části šampionátů pořádaných sdružením SimRacing.cz.

FORMULE 1 (Pavel Fabry alias Píďa)
10.12. Hermanos Rodriguez (1988), 2. závod

Po blamáži v Rakousku na A1 Ringu, kde cíl viděly dva stroje (ze čtrnácti), dojel Pavel na druhém místě v Mexiku. Patří mu druhé místo v jednotlivcích a týmu druhé místo v konstruktérech.

Pavel Fabry (2.): "Start nebyl dobrý, předjeli mě Iceman i Senninho. I když jsem byl rychlejší, nešlo je předjet, vůz prostě za jiným vozem okamžitě ztrácí přítlak a v zatáčkách není možné se ho udržet. Nakonec jsem oba předjel v boxech, Senninho poté odstoupil. Přede mnou byl ale Jeremy, čekal jsem, že zajede ještě do boxů, ale jak se blížil konec závodu, došlo mi, že se tak asi nestane. Začal jsem na něj tlačit, ale opět stejná písnička jako se Senninhem. Byl jsem o hodně rychlejší než on, ale prostě jsem se nedostal blíž jak na půl vteřiny. Za celých asi 15 kol pouze jeden jediný útok na konci cílové rovinky, ale jakmile jsem vyjel z aerodynamického pytle, rychlost byla ta tam a před Jeremyho se dostat nešlo. Hodně mě to štve, dneska jsem byl opravdu rychlý, taktika vcelku vyšla, ale předjet bylo nemožné. Už mě nebaví být věčně věků tím druhým vzadu, snad už se brzy dočkám výhry, uvidíme na Brands Hatch."

DTM (Tomáš Bříza alias Masařka, Pavel Fabry alias Píďa)
13.12. Misano, 2. závod

Kvůli technickým potížím do závodu neodstartoval Pavel, zatímco Tomáš kvalifikoval svůj vůz na pátém místě. Toho však v zimní sezoně provází smůla. Po 33 kolech se dostal do kolize s jezdcem o kolo zpět a závod pro něj skončil. Týmu Formule.cz patří v pořadí stájí osmé místo. Svůj boj ale rozhodně nevzdáváme.

Tomáš Bříza (DNF): "Byl jsem sestřelen jezdcem o kolo zpět ze třetího místa. Co dodat víc? Snad příště."

International Formula Masters (Dominik Šurýn alias Domino, Rostislav Kuš alias Kostaorl,  Tomáš Richtr alias Tomyš)
12.12. Brno, 2. víkend

Do závodu v Brně nastoupili jen Rostislav a Dominik kvůli mimozávodní zaneprázdněnosti Tomyše Richtra. V kvalifikaci 16. místo a stejná příčka patřila Rostislavovi na konci hlavního závodu, přičemž v prvním nevystačil s benzínem. Dominik dojel první závod na sedmém místě a ve druhém odstoupil ze druhého místa pro nedostatek benzínu. Osmnáctým místem v pořadí týmů se naše stáj rychle zařadila mezi outsidery :) Vše hodláme napravit na Hockenheimringu.

Rostislav Kuš (19&16.): "Kvalifikaci jsem totálně podělal, udělal jsem ještě nějaké úpravy na autě a to jsem neměl dělat, vyjel jsem si 16. místo na startu. První závod vypadal docela dobře, probojoval jsem se na 11. místo, ale ke konci závodu jsem musel do boxů pro palivo. Druhý závod, start z 19. mista , po startu jsem se dostal na 16. místo, po dvou okruzích v druhé zatáčce vznikla velká bouračka a já do toho vpálil plnou rychlosti. Spadnul jsem zpět na 19. misto, odkud jsem se propracoval na místo 16. v cíli."

BMW1 Challenge (Dominik Šurýn alias Domino, Pavel Fabry alias Píďa, Jakub Sláma alias Slamík91)
11.12. Sachsenring, 2. víkend

Do závodu nastoupil jen Jakub. Patří nám třetí místo v průběžném pořadí týmů.

Jakub Sláma (8.&4.): "V krátkém závodě sem dělal spoustu chyb, dokonce se mi podařilo otočit soupeře, což se mi moc často nestává, takže sem musel čekat a tím jsem hodně ztratil. Za 8. místo jsem rád. Dlouhý race byl o hodně lepši. Start ze 3. místa, hned sem se dostal do čela a snažil se udělat nějaký náskok na Lismana a Aleeka, kteři se prodírali dopředu. Stejně mě oba dojeli a posunuli mě na 3. příčku. Po pitu proběhl menší souboj s Kypem, ale chyboval. Čtvrtého Lukyho se mi nepodařilo udržet za zády, a tak v cíli nakonec čtvrtý."

Formule BMW (Dominik Šurýn alias Domino, Pavel Fabry alias Píďa)
5.12. Hermanos Rodriguez (1988), 2. víkend

Tým Formule.cz tomuto seriálu zatím dominuje. V malém závodě 2. a 8. místo a v hlavním 2. a 5. Mezi týmy nám patří první příčka.

Pavel Fabry (2&2): "V nastavení vozu jsme vycházeli z nastavení pro Adélaide, provedli jsme pouze pár drobných úprav. Vůz seděl velmi dobře, skvěle se také ovládal, což bylo velmi důležité. V kvalifikaci jsem získal stejně jako v Austrálii druhé místo. Start do sprintu se mi opravu povedl, Stevo Zilik přede mnou trochu zaspal a já se vyhoupl do čela. On musel odrážet útoky zezadu a tak jsem si vybudoval menší náskok. V průběhu mě ale Stevo opět dojel a začal na mě tlačit. Držel jsem defenzivní stopu a úspěšně jej držel za sebou, bylo evidentní, že se přede mě tímto stylem nedostane. Bohužel, pár kol před cílem jsem to trochu přehnal na plynu v esíčkovité pasáži a šel jsem do hodin. Propadl jsem se na třetí místo, ale o kolo později jsem se vcelku bez problémů dostal na druhou pozici. Steva už jsem nemohl dojet, druhé místo je sice skvělé, ale nebýt chyby, mohl jsem vyhrát.

Hlavní závod jsem rozjížděl z deváté příčky se Stevem v zádech. Start se mi opravdu povedl a ihned jsem postoupil o pár pozic vpřed. V prvních zatáčkách došlo k hromadné kolizi a já byl zrovna v tak dobré pozici, že jsem se v klidu vyhnul a rázem jsem ke svému překvapení závod vedl! Stevo se navíc do kolize připletl, takže ztratil. Tlačil jsem na pilu, abych si vyjel co největší náskok, věděl jsem, že jakmile se Stevo dostane na druhé místo, bude mě stahovat. Když se tak stalo, měl už jsem luxusní náskok přes 10 sekund. Jel jsem v klidu a první místo bych i v pohodě udržel, jenže došlo ke strategické chybě a mě na poslední kolo zbyl pouhý litr paliva, musel jsem tak znovu do boxů a podruhé daroval Stevovi výhru. Mrzí mě to, ale vedu celkové hodnocení, stejně jako náš tým, takže jsem celkem spokojený."

Formule 1 z roku 1979 (Pavel Fabry alias Píďa)
4.12. Buenos Aires, 2. závod

Pavel Fabry (DNF): "Opět jsem se pohyboval zhruba ve středu pole, odpovídala tomu i startovní pozice. Závod ovšem nezačal dobře, už od startu mě sužovaly problémy s elektronikou. V první zatáčce jsem tak do někoho nechtěně vrazil. Propadl jsem se na konec pole, ale snažil se prodírat vpřed. Bohužel, problémy s elektronikou neustávaly, z přemíry snahy jsem pak šel příliš zbrkle do souboje a opět došlo ke kontaktu. Pokračovat v závodě bylo šílené, problémy byly čím dál větší, tak jsem radši odstavil vůz do trávy a skončil. Škoda, v testech to nevypadalo špatně, musíme ovšem zanalyzovat problém a pokusit se mu příště předejít."

Škoda Octavia Cup (Tomáš Richtr alias Tomyš)
3.12. Cadwell Park, 2. víkend

Tomáš Richtr (5.&5.): "Výborná trať, překvapivě skvělý kvalifikační počin (5. místo), ale na startech obou závodů neuvěřitelná smůla. Po skutečně nevinných líbačkách v první zatáčce vždy hodiny - v prvním případě dokonce hromadná bouračka. Zejména ve druhém závodě postup z posledního místa až na páté, takže z toho pohledu prima, ale výsledky měly být lepší. Páté místo mi patří i v jednotlivcích."


Hlavní cíl činnosti SimRacing.cz je sdružovat virtuální piloty závodních simulátorů a poskytovat jim kvalitní herní zázemí, podporu v podobě vývoje herních módů a služby spojené s provozem herních serverů. V současné době sdružení SimRacing.cz představuje největší seskupení virtuálních pilotů a hráčů v České republice a také ve světě, kde si SimRacing získal dobré jméno a uznání za kvalitní podporu svých pilotů a zázemí poskytované hráčům.

Tovární podpora výrobce Image Space Incorporated a zastoupení pro distribuci enginu rFactor pro východní Evropu dělá SimRacing kvalitním partnerem pro piloty a hráče z řad široké veřejnosti.

Zdroj: Formule.cz

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Virtuální Velká cena Monaka - 1.6.2008
Formule.cz dále úspěšně na frontách simulátorů - 17.1.2008
Ve třetím kole bojů jsme se dočkali vítězství - 1.1.2008
První závody týmu FORMULE.cz na SimRacing.cz - 5.12.2007

Reklama