Tajemstvím nového Ferrari má být uchycení motoru |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Tomáš Hurt počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Tajemstvím nového monopostu Ferrari má být údajně unikátní úhel pro uchycení motoru. Francouzský Auto Hebdo a italská La Gazzetta dello Sport tvrdí, že osmiválec vozu F1 je připevněn pod úhlem 3,5 stupně. Takovýto náklon k předku vozu byl již ve formuli 1 použit v roce 1979 ve voze Arrows A2. O 31 let později by tento návrh mohl poskytnout značně zvýšené množství proudícího vzduchu pod vozem pro lepší efektivitu sofistikovanějšího a většího dvojitého difuzoru. "Nové Ferrari má velmi zajímavá mechanická řešení, většina tajemství je schována pod kapotou," řekl technický ředitel Aldo Costa. Podle spekulací by inovativní řešení na voze Ferrari mohlo poskytnout až několik desetin sekundy na kolo. Šéfdesigner Nikolas Tombazis připustil: "Difuzor je nejdůležitější součást. K maximalizaci výkonu jsme překopali zadní část vozu a lépe integrovali rozdílné komponenty. V F10 je difuzor mnohem větší a efektivnější než v předešlé sezóně." Stinnou stránkou tohoto řešení by mohlo být ovládání vozu, jelikož by se zvýšilo těžiště v zadní části monopostu. Zdroj: One Stop Strategy, Foto: Ferrari Komentáře ke článku
|
Reklama