Ferrari má nového titulárního sponzora |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Ferrari oznámilo uzavření velké sponzorské smlouvy s americkým technologickým gigantem HP. Kromě modrého loga, které se rozhodně neztratí na převážně červených vozech a overalech týmu z Maranella, bude HP přidáno i do jména týmu. Již tento týden nastoupí do Velké ceny Miami tým Scuderia Ferrari HP. Partnerství zahrnuje také programy Ferrari ve F1 Academy a esportu. Po celých dekádách je to poprvé, co se jméno Ferrari spojí s někým mimo tabákového byznysu. „Technologie, výkony a výjimečné mistrovství dělají z HP a Ferrari přirozené partnery,“ píše se v tiskové zprávě. „Obě společnosti mají dlouhou historii a uspěly ve zkoušce času. Unikátní spolupráce nám otevírá příležitost oslovit nové publikum, posílit náš růst a přinést trvalá pozitiva našim společným klientům a komunitám.“ Společnost HP je předním výrobcem osobních počítačů, tiskáren a jejich příslušenství a podniká také v oblasti služeb 3D tisku. Svými výrobky přirozeně Ferrari dobře zásobí. Toto partnerství nemá nic společného se spoločností Hewlett Packard Enterprise, která podniká v oblasti cloudu a síťových řešení a je partnerem týmu Mercedes. Od roku 2015 se jedná o dvě oddělené entity. Fanoušci Ferrari by se také měli připravit na to, že v Miami barvou Ferrari nebude červená, alespoň tedy ne na jezdeckých overalech. Ve spolupráci se sponzorem Puma se Ferrari jednorázově vrátí k azurově modré, která má místo v jeho dávnější historii, aby společně zpropagovali novou limitovanou edici oblečení. Ferrari si v Miami zavzpomíná na staré časy, nejspíše už i s logem HP. Foto: Ferrari Zdroj: motorsport, úvodní foto: Ferrari Zdroj: motorsport Komentáře ke článku
|
Reklama