Bridgestone zvolil směsi pro úvod sezony |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Pavel Fabry počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bridgestone zveřejnil svou volbu směsí pneumatik pro první tři velké ceny letošní sezony. Zatímco v případě závodů v Bahrajnu a v Malajsii budou použity směsi stejné tvrdosti jako loni, do australského Melbourne přiveze japonský výrobce o stupeň tvrdší gumy. V loňském roce byly na městské trati v Albert Parku používány superměkké a středně měkké pneumatiky, přičemž superměkká směs velice rychle ztrácela přilnavost. Bridgestone se proto pro letošní ročník rozhodl do Austrálie přivézt měkké a tvrdé pneumatiky. Stejné typy pneumatik poveze Bridgestone také na malajský Sepang, zatímco pro úvodní podnik sezony na bahrajnském Sakhiru byly vybrány superměkké a středně měkké gumy. Hirohide Hamašima, šéf vývojového oddělení Bridgestonu, řekl: "Strategie pneumatik bude v roce 2010 velmi důležitá, jelikož už se nebude dotankovávat, což byl velký faktor ovlivňující načasování zastávek v boxech. Pro letošní sezonu jsme změnili všechny naše směsi na sucho, protože vozy budou těžší a délky úseků by se mohly zvýšit. Zároveň jsme provedli změny za účelem zkrácení doby zahřívání pneumatik. Do Austrálie přivezeme tvrdší směsi než loni, ale výběr pro Bahrajn a Malajsii zůstává stejný jako v roce 2009. Letos bude pro týmy velkou výzvou způsob zacházení s pneumatikami, protože budou mít k dispozici menší počet sad suchých gum než dosud, zejména co se týče měkčí směsi pro každý závod."
SS - supersoft = superměkká směs Zdroj: Autosport, Foto: Martin Ševčík Komentáře ke článku
|
Reklama