Ricciardo: Konečně motor na úrovni Ferrari! |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Red Bull před sezónou 2016 připravoval své fanoušky na "přechodnou sezonu" a smlouvu na motory Renault vlastně podepsal jen proto, že nedokázal sehnat žádné jiné. Součástí zničených vztahů mezi rakouským výrobcem energetických nápojů a francouzskou automobilkou je, že motory Red Bull Racingu nesou oficiální jméno sponzora TAG. Méně než rok po podpisu smlouvy je ale všechno úplně jinak, Red Bull je v šampionátu druhý s 22 bodovým náskokem před Ferrari a motorem na úrovni Ferrari.
"Na začátku tohoto roku jsme cestovali do Melbourne s tím, že asi nebudeme o moc lepší než loni," vzpomíná Daniel Ricciardo na VC Austrálie 2015, po které zděšený Red Bull spustil na Renault palbu kritiky. "Ale začali jsme s novými koňskými silami, další přišly při dalším nasazení nových dílů a od té doby kousek za kouskem nacházíme další rychlost. Velmi osvěžující zlepšení na obou stranách. Šasi a pohonná jednotka nyní dobře spolupracují. Jsme víceméně na úrovni motoru Ferrari 2016, což je velmi pozitivní. Oni udělali velký krok loni a my jsme už před motorem Ferrari 2015, který používá Toro Rosso. Takže je to dobré, jde se správným směrem a více teď ani nemůžeme chtít. Když to bude takto pokračovat, budeme spokojeni." V rychlých belgických zatáčkách ale byl prostor k tomu, aby stabilita vozu zamaskovala výkonnostní ztrátu. Nejlepší představu o rozdílech v počtu koňských sil týmy získají tento víkend během Velké ceny Itálie. Zdroj: autosport Komentáře ke článku
|
Reklama