Nový motor prý dá Ricciardovi 0.3 sekundy |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Daniel Ricciardo tento pátek nastoupí do tréninků před VC Itálie s novým motorem Renaultu označovaným jako Spec C, a pokud bude spokojený, v sobotu pravděpodobně dostane nový kus i Max Verstappen. Šéf Renaultu Cyril Abiteboul již řekl, že Red Bull riskuje na vlastní odpovědnost a tovární tým zůstává při Spec B, jelikož nejnovější verze ještě nedosáhla uspokojivé spolehlivosti. Nicméně Rémi Taffin, technický ředitel pro motory u Renaultu, prozradil, že s novým agregátem může být vůz v Monze až o tři desetiny sekundy rychlejší než se Spec B. "Spec C je evolucí současného motoru Spec B a je podstatně výkonnější," pochlubil se Taffin. "Druhou stranou mince je, že není tak spolehlivý jako současná verze, což je důvodem rozdílné volby našich týmů. V závislosti na použitém palivu (Renault a Red Bull mají vlastní dodavatele, pozn. red.) se v kvalifikaci na okruhu jako Monza získá přibližně 0.3 sekundy na kolo." Tovární tým Renaultu jde odlišnou cestou. Nico Hülkenberg má jistotu startu z chvostu pole, protože si z Belgie přiváží penalizaci za způsobení nehody, která ze závodu vyřadila další čtyři jezdce. Renault to využije k nasazení dalšího nového motoru Spec B a bez obav o spolehlivost může Němce nechat jezdit v nejagresivnějších režimech. Taffin potvrdil, že i McLaren zůstává při Spec B. Rozdíl vzniká také v MGU-K. Tovární tým používá novou, robustnější a spolehlivější verzi, jenže oba zákazníci zůstávají u předchozího provedení, které kupříkladu způsobilo odstoupení Maxe Verstappena z VC Maďarska. Zdroj: motorsport Komentáře ke článku
|
Reklama