Druhý den testů v Barceloně |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Druhý den zimních testů poznamenalo několik poruch a jiných problémů různých týmů, což se ale opět netýkalo Ferrari a Mercedesu. V červeném voze včera jezdil Kimi Räikkönen a na měkkých pneumatikách pokořil hranici 1:21s, co se včera nikomu nepodařilo. Räikkönen je také jezdcem s nejvyšším počtem kol, ale přesto může stejná spokojenost vládnout u Mercedesu. Lewis Hamilton za Räikkönenem zaostal jen o pár setin sekundy, ale použil přitom super-měkké pneumatiky. Stříbrné šípy si ale opět připsaly impozantní počet kol a Valtteri Bottas odpoledne jako první absolvoval kompletní simulaci závodu.
Dobrý den měly i Red Bull a Haas. Esteban Ocon přišel o trochu času, když musel svůj kouřící vůz Force India VJM10 nechat na trati, ale přesto odjel poměrně slušný počet kol, více než stihl Daniil Kvjat z Toro Rosso. Ve spodní části tabulky jsou jezdci týmů, kterým včerejšek vůbec nevyšel podle představ. Renault kvůli problémům s technikou přišel o celé dopoledne, ve voze Sauberu selhala pohonná jednotka Ferrari loňské specifikace a pohonnou jednotku musel opět měnit i McLaren. Během dvou dnů tedy selhaly dvě pohonné jednotky Hondy a Stoffel Vandoorne testoval pouze ráno a během poslední hodiny a čtvrt. Zbytek času zabralo hledání problému a výměna pohonné jednotky. Williams přišel o téměř celý den poté, co nováček Lance Stroll nechtěně navštívil štěrkovou zónu vedle deváté zatáčky a poškodil přitom některé části vozu. Williams neměl připraveny náhradní díly, takže druhý z osmi testovacích dnů pro něj trval pouze necelou hodinu.
Zdroj: f1i Komentáře ke článku
|
Reklama