vydal:
Vladimír Rybecký
zveřejněno:
12.8.2018, 00:05
počet komentářů:
0
Nové kompaktní SUV Citroën C3 Aircross dosáhlo za pouhých deset měsíců od uvedení na trh 100 000 prodaných kusů, z toho téměř 40 000 ve Francii. Jde o druhý nejprodávanější vůz značky po modelu C3.
195672
Mezi silné stránky nového kompaktního SUV Citroën C3 Aircross patří jedinečný design s možnostmi personalizace, příkladná modularita, ale také 12 podpůrných prvků řízení. Jeho atraktivitu potvrzuje i zastoupení prodaných vozů s vyšší verzí výbavy:
- 55 % objednaných vozů v nejvyšší verzi výbavy Shine
- 35 % s jedním ze čtyř příplatkových stylů interiéru
- 25 % je s jinou barvou střechy, než je karoserie, a 30 % s balíčkem Pack Color (barevné prvky na střešních nosičích, u zadního postranního okénka, u zpětných zrcátek a lišt kolem světlometů).
Nové kompaktní SUV C3 Aircross získalo evropskou cenu AutoBest 2018 - nejlepší koupě v Evropě.
Celosvětový prodej značky Citroën v první polovině roku vzrostl o 9 %, v Evropě dokonce zaznamenal rekord za posledních sedm let!
195667
Zdroj: AUTONOVINY.cz
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.