clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Citroën C3 Aircross

vydal: Vladimír Rybecký
zveřejněno: 12.8.2018, 00:05

počet komentářů: 0


Nové kompaktní SUV Citroën C3 Aircross dosáhlo za pouhých deset měsíců od uvedení na trh 100 000 prodaných kusů, z toho téměř 40 000 ve Francii. Jde o druhý nejprodávanější vůz značky po modelu C3.

Mezi silné stránky nového kompaktního SUV Citroën C3 Aircross patří jedinečný design s možnostmi personalizace, příkladná modularita, ale také 12 podpůrných prvků řízení. Jeho atraktivitu potvrzuje i zastoupení prodaných vozů s vyšší verzí výbavy:
- 55 % objednaných vozů v nejvyšší verzi výbavy Shine 
- 35 % s jedním ze čtyř příplatkových stylů interiéru
- 25 % je s jinou barvou střechy, než je karoserie, a 30 % s balíčkem Pack Color (barevné prvky na střešních nosičích, u zadního postranního okénka, u zpětných zrcátek a lišt kolem světlometů).

Nové kompaktní SUV C3 Aircross získalo evropskou cenu AutoBest 2018 - nejlepší koupě v Evropě.

Celosvětový prodej značky Citroën v první polovině roku vzrostl o 9 %, v Evropě dokonce zaznamenal rekord za posledních sedm let!

Zdroj: AUTONOVINY.cz

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama