počet komentářů:
4
z toho nových:
4
poslední:
3.3.2019 05:50
To nejlepší na konec. Poslední den předsezonních testů v Barceloně si to mezi sebou rozdali největší favorité. Ferrari nakonec Mercedes porazilo – o pouhé tři tisíciny sekundy!
Tímto nepatrným rozdílem předčil Vettel Hamiltona. Oba dva použili nejměkčí dostupnou směs (C5). Vettel dominoval v prvním a druhém sektoru, obhájce titulu ve třetím. Ani jednomu se tak zřejmě nepodařilo dát dohromady opravdu ideální kolo a hranice 1:16 zůstala nepokořena.
208498
Spokojený Lewis Hamilton během polední pauzy
Ferrari ovšem zároveň zapříčinilo jedno z přerušení. V půl čtvrté odpoledne selhala v jeho monopostu elektronika a Vettel se až do konce seance už na trať nevrátil. Červené praporky byly vyvěšeny i kvůli Räikkönenovi a těsně před koncem odstavil auto také Magnussen.
208501
Kubica byl s velkou ztrátou poslední - Williams to v Melbourne bude mít hodně těžké
Sílu Mercedesu demonstroval třetí Bottas, pod 1:17 se dostali rovněž Hülkenberg, Kvjat a Sainz, všichni samozřejmě na C5.
V souhrnu obou testovacích bloků bylo nejúspěšnější Ferrari s celkem čtyřmi dílčími prvenstvími. McLaren má na kontě dvě, Toro Rosso a Renault po jednom. Absolutně nejlepší čas 1:16,221 zaznamenal Vettel.
p.
jezdec
tým
motor
čas
odstup
kol
1.
Sebastian Vettel
Ferrari
Ferrari
1:16,221
110
2.
Lewis Hamilton
Mercedes
Mercedes
1:16,224
+ 0.003
61
3.
Valtteri Bottas
Mercedes
Mercedes
1:16,561
+ 0.340
71
4.
Nico Hülkenberg
Renault
Renault
1:16,843
+ 0.622
51
5.
Daniil Kvjat
Toro Rosso
Honda
1:16,898
+ 0.677
131
6.
Carlos Sainz
McLaren
Renault
1:16,913
+ 0.692
134
7.
Romain Grosjean
Haas
Ferrari
1:17,076
+ 0.855
73
8.
Daniel Ricciardo
Renault
Renault
1:17,114
+ 0.893
52
9.
Kimi Räikkönen
Alfa Romeo
Ferrari
1:17,239
+ 1.018
132
10.
Kevin Magnussen
Haas
Ferrari
1:17,565
+ 1.344
94
11.
Max Verstappen
Red Bull
Honda
1:17,709
+ 1.488
29
12.
Sergio Pérez
Racing Point
Mercedes
1:17,791
+ 1.570
104
13.
Robert Kubica
Williams
Mercedes
1:18,993
+ 2.772
90
Zdroj: FORMULE.cz
Reklama
Komentáře ke článku
Roberto -
WWW.Robertozoznam.sk
3.3.2019 05:50
Neviem presne, kde či sa toto objavilo u nás, ale z kontextu by som tipol, že v prvej časti bola reč o aerodynamickom koncepte... čo by ale bola tiež lož, lebo teraz je už koncept kompromisnejší s časťou vzduchu smerovanou na vonkajšiu stranu vozu, ako u väčšiny konkurencie, ale zasa zostali evidentne iní ako Ferrari, Alfa Romeo a ďalší.