Nejrychlejší bylo Ferrari, jenže v Alfě |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Už podruhé dosáhla Alfa Romeo nejlepšího denního času během předsezonních testů v Barceloně. Tentokrát se o něj postaral její testovací jezdec (a čerstvá posila šampionátu DTM) Kubica, který zajel kolo za 1:16,942. Dosažený výkon je samozřejmě relativizován odlišnou strategií jednotlivých týmů, projevující se volbou pneumatik i množstvím paliva v nádrži. Důkazem budiž i to, že Poláka odpoledne v kokpitu vystřídal Räikkönen a skončil předposlední. Verstappen skončil druhý, ale zároveň zapříčinil předčasné ukončení testování Z objektivního srovnání vychází opět jako vítěz Mercedes. „Vůz je stabilní a i za silného větru z něj máme výborný pocit,“ pochvaloval si šéf stáje Toto Wolff. „Vypadá to, že disponujeme pro úvod seriálu dobrým základem.“ Hamilton obsadil sedmé a Bottas deváté místo. Oba porazili rudé monoposty z Maranella. Zatímco Wolff znovu vyslovil podezření, že Ferrari do toho stále nejde naplno, jeho protějšek Mattia Binotto více méně jen opakoval to, co prohlašoval už minulý týden: „Myslíme si, že momentálně nemáme nejrychlejší auto. Počítáme s tím, že v úvodních velkých cenách budeme zaostávat. V zatáčkách je to v pořádku, ale na rovinkách ztrácíme. Jenže to byl náš cíl při konstrukci vozu.“ Racing Point pořád drží krok s nejlepšími Vettel zkoušel pozměněné přední i zadní křídlo. Zaujal však především poměrně divokým tancem v kombinaci zatáček číslo sedm a osm, čímž zapříčinil vyvěšení červených vlajek. Pět minut před koncem programu ho napodobil Verstappen.
Zdroj: FORMULE.cz Komentáře ke článku
|
Reklama