clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Safety Car může zvrátit připravené strategie

vydal: Marek Chvála
zveřejněno: 22.9.2019, 08:50

počet komentářů: 0


Podle Pirelli je teoreticky nejoptimálnější variantou pro hodně dlouhou VC Singapuru jediná zastávka. Ovšem v závodě, který od svého vzniku v roce 2008 zažil již osmnáct výjezdů safety caru, je možné cokoliv.

Pokud bude vše probíhat hladce, se jako nejvýhodnější jeví začít na měkkých pneumatikách a po 16 až 20 kolech přejít na střední. Alternativu pro piloty od šesté řady na startu výše je střední směs, nahrazená po 28 až 32 kolech měkkou. Ještě je tu možnost měkká – tvrdá, s výměnou mezi 14 až 18 kolem, ta se ale ukazuje jako nejméně perspektivní.

Dvojzastávková strategie je papírově rozhodně pomalejší. Spočívala by zřejmě ve dvou, 12 až 14 kol dlouhých úsecích na měkkém obutí a dojezdu na středním.

Následující infografika zobrazuje, jaké pneumatiky mají jezdci ještě k dispozici. 

 

 

Zdroj: FORMULE.cz

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Fotogalerie z VC Singapuru - 24.9.2019
Leclerc postavil všechny předpovědi na hlavu - 21.9.2019
Ferrari se vzpamatovalo, mistr Hamilton se utnul - 21.9.2019
Ferrari bylo bito od Mercedesu i Red Bullu - 20.9.2019

Reklama