Stejně velká, ale o 120 kilogramů lehčí Mokka |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Opel uvolnil nové video další generace modelu Mokka. Vůz v plné kamufláži se na něm pohybuje po zkušebním okruhu u německého Dudenhofenu. Automobil využívá koncernovou multi-energetickou modulární platformu CMP (Common Modular Platform). Při prakticky stejném rozvoru je díky použití vysokopevnostních ocelí oproti svému předchůdci o 120 kilogramů lehčí. Elektrická verze Mokka-e má baterie zabudovány do podlahy, což snižuje těžiště a zároveň zvyšuje torzní tuhost karoserie o 30 procent. Mokka bude prvním Opelem, postaveným v duchu designerské filozofie Opel compass. Důležitou roli v ní hraje zvýraznění loga značky v podobě blesku v přední i zadní části. Zdroj: Opel Komentáře ke článku
|
Reklama