Mokka bude lehčí, ale pevnější |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Opel odtajnil vstupní snímky nového elektromobilu Mokka. „Vůz kompletně změní vnímání naší značky,“ uvedl šéf automobilky Michael Lohscheller. „Mokka posouvá design Opelu do dalšího desetiletí. Ztělesňuje všechny atributy, na kterých stojí tradice Opelu. Je hravá, hospodárná a inovativní v každém ohledu. Jde o první náš model, který se hned od uvedení bude nabízet v elektrické verzi.“ I přes delší rozvor (+2 milimetry) je aktuální Mokka o 12,5 centimetru kratší než vůz předchozí generace. Přesto pojme pětici pasažérů a také zavazadelník má přibližně stejný objem až 350 litrů. Opel Mokka bude možné dobít na 80 % kapacity baterie za pouhou půlhodinu Automobil je postaven na multienergetické platformě CMP a i díky tomu o 120 kilogramů lehčí, přičemž ale karoserie vykazuje o 30 % větší torzní tuhost. K pohonu slouží elektromotor o výkonu 100 kW (136 koní) a maximálním točivém momentu 260 Nm. Vybírat se dá ze tří jízdních režimů: normálního, hospodárného Eco a dynamického Sport. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 150 km/h. Přístrojové desce vévodí dva velké displeje Rychlonabíjecí stejnosměrný systém 100 kW umožní nabití akumulátoru na 80 % jeho kapacity během pouhých 30 minut. Dojezd činí až 322 kilometrů. Na trhu se inovovaný Opel Mokka objeví počátkem příštího roku. K mání bude i v provedení se zážehovými a vznětovými agregáty. Zdroj: Opel Komentáře ke článku
|
Reklama