clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Logo Toyoty bez Toyoty

vydal: Marek Chvála
zveřejněno: 21.7.2020, 17:15

počet komentářů: 0


Toyota představila nový design značky pro Evropu, zahrnující přepracované logo a písmo.

Původní podoba emblému byla zhuštěna do 2D formátu bez nápisu Toyota, neboť sám o sobě je velmi dobře znám. Uplatní se ve veškeré komunikaci, nicméně dosavadní znak se bude i nadále objevovat na vozech Toyota. Stejně tak se nezmění aktuálně používaná značení prodejců a k jejich úpravě dojde až v roce 2025.

Součásti inovované vizuální identity se stává rovněž písmo Toyota Type, univerzálně aplikovatelné v on-line i off-line prostředí.

Zaměřili jsme se na navázání ještě intenzivnějších vztahů se zákazníky. To vše, aby mohli lépe držet krok s elektrifikací našich vozidel, službami mobility i online maloobchodními aktivitami Poprvé se s tímto konceptem setkají při uvedení čtvrté generace Toyoty Yaris Hybrid,“ uvedl Didier Gambart, víceprezident Toyota Motor Europe.

Zdroj: Toyota

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Heikkilä před startem rallyeového ME: Musím se zlepšit na asfaltu - 22.3.2024
Rozjetý Rovanperä i obavy u Hyundai - 16.2.2024
Evans stále vede, Ogier je při chuti - 27.1.2024
Bezchybné první kroky Evanse - 26.1.2024
Evans kráčí za titulem vicemistra - 17.11.2023

Reklama