Logo Toyoty bez Toyoty |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Toyota představila nový design značky pro Evropu, zahrnující přepracované logo a písmo. Původní podoba emblému byla zhuštěna do 2D formátu bez nápisu Toyota, neboť sám o sobě je velmi dobře znám. Uplatní se ve veškeré komunikaci, nicméně dosavadní znak se bude i nadále objevovat na vozech Toyota. Stejně tak se nezmění aktuálně používaná značení prodejců a k jejich úpravě dojde až v roce 2025. Součásti inovované vizuální identity se stává rovněž písmo Toyota Type, univerzálně aplikovatelné v on-line i off-line prostředí. „Zaměřili jsme se na navázání ještě intenzivnějších vztahů se zákazníky. To vše, aby mohli lépe držet krok s elektrifikací našich vozidel, službami mobility i online maloobchodními aktivitami Poprvé se s tímto konceptem setkají při uvedení čtvrté generace Toyoty Yaris Hybrid,“ uvedl Didier Gambart, víceprezident Toyota Motor Europe. Zdroj: Toyota Komentáře ke článku
|
Reklama