clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Bez pátku se formule 1 obejde

vydal: Marek Chvála
zveřejněno: 20.10.2020, 10:00

počet komentářů: 1
z toho nových:
poslední: 20.10.2020 13:05


Dvoudenní formát velké ceny měl mít oficiálně premiéru až v Imole, ale nakonec si ho všichni vyzkoušeli už na Nürburgringu. Zrušení pátečního programu kvůli nepříznivému počasí ukázalo, že tudy možná povede cesta k větší atraktivnosti F1.

Osobně jsem jednoznačně pro. Když máte méně testování a tím i dat, dochází k větší variabilitě,“ prohlásil šéf týmu Mercedes Toto Wolff. „Na konci nemusí vyhrát nejsilnější, ale ten, kdo se dokáže nejlépe přizpůsobit. Pokud by takový návrh existoval, hlasoval bych pro něj. Svoje si k tomu ovšem musejí říci také promotéři. Mnozí lidé si kupují vstupenky na volné tréninky, protože lístky na celý víkend jsou pro ně moc drahé. Spokojí se s tím, že uvidí vozy na vlastní oči, a na závod se podívají v televizi. A není to zase tak malá klientela.“ Podobný názor zastává i jeho kolega z Red Bull Racingu Christian Horner. 

Toto Wolff by volné pátky uvítal. Foto: Mercedes

Zcela ve svém stylu se k věci vyjádřil Lewis Hamilton: „Ušetří se 22 dní, to je dobře. Je to 22 dní, kdy nebudou auta jezdit po trati a znečišťovat vzduch na této planetě.

Principál McLarenu Andreas Seidl také přikyvuje, má však podmínku. „Nesmí to mít žádný vliv na množství velkých cen během sezony. Jejich počet by měl zůstat limitován na 20 až 21. Kdyby po škrtnutí tréninků stoupl někam k 25, bylo by to pro naše zaměstnance neudržitelné,“ zdůraznil.

Zdroj: Motorsport, Motorsport-Total, úvodní foto: Mercedes

Zdroj: FORMULE.cz

Reklama

Komentáře ke článku

  Scuderia Ferrari - JJseznam.cz
20.10.2020 13:05
 
Je to 22 dní, kdy nebudou auta jezdit po trati a znečišťovat vzduch na této planetě.
 
Páni... že je to pokrytec, to je vcelku známá věc, ale tohle je další doklad toho, že je taky výstavní k*etén...
 

 

 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama