Na Googlu kraluje Toyota |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Nejvyhledávanější automobilovou značkou na Googlu se stala v roce 2020 Toyota. Podle portálu comparethemarket.com.au ji nejčastěji zadávali v 55 ze 158 analyzovaných zemí. Druhé je BMW a třetí Mercedes. Na dalších místech se umístily Kia, Ford, Volvo a Audi. Toyota byla kromě mateřského Japonska nejpopulárnější například v Austrálii a na Novém Zélandu, v Rusku, Mongolsku, Pákistánu nebo ve značné části Afriky. BMW patří primát v Německu, Velké Británii, Španělsku, Řecku, Norsku či JAR. Uživatelé vesměs preferovali domácí vozy – v USA šlo o Ford, v Jižní Koreji o Hyundai, ve Švédsku o Volvo, v Itálii o Fiat a ve Francii o Peugeot. Výjimku představovaly nejlidnatější státy světa. V Indii dominovala Kia a v Číně kupodivu Alfa Romeo. Zdroj: Toyota Komentáře ke článku
|
Reklama