diskuze
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

DISKUZNÍ FÓRUM:  FORMULE 1
 
Vše ohledně formule 1.
 

  Kolik je pět krát dva?  

  nick:
  e-mail:
  text:   
:-) :-( ;-) :-x :-o :-E :-D :-P 8-I %-/ (GRR) 8-) ;-I (OK) (KO)
 
Reklama
 
• 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8 • 9 • 10 •
• 11 • 12 • 13 • 14 • 15 • 16 • 17 • 18 • 19 • 20 •
• 21 • 22 • 23 • 24 • 25 • (26) • 27 • 28 •
zobrazeny komentáře 751 až 780 z 827
 
 
 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
29.06.2008 14:45
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Zix píše: Já sem to psal dole.Že např. Toyota jako automobilka i ve f1 maj stejnýho majitele a automobilka dává týmu f1 prachy.
 
 
 
Ani nie tak rovnakého majiteľa ako že automobilka Toyota vlastní relatívne malú firmu Toyota F1, ale to máš tak aj u Ferrari.
 

 Zix - Zixemail.cz
29.06.2008 14:10
Red Bull.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Okrem vlasníckych vzťahov a dotovania rozpočtu
 
 
 
Já sem to psal dole.Že např. Toyota jako automobilka i ve f1 maj stejnýho majitele a automobilka dává týmu f1 prachy.
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
29.06.2008 14:00
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Hoj@n píše: ale proč ne?? Vždyť (podle Smokieho) tvrdí pan Montezemollo, že Ferrari není automobilka. Nijak jsem toto ale neprověřoval....
 
 
 
Ako som už písal Zixovi, Toyota F1 tiež neni automobilka, iba je automobilkou vlastnená a "trocha" dotuje rozpočet výmenou za reklamu.
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
29.06.2008 13:57
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Zix píše: Jejiž on to je jenom stejnej název jinak jak sem psal nemá automobilka Ferrari už nic společnýho s týmem f1 Ferrari.
 
 
 
Okrem vlasníckych vzťahov a dotovania rozpočtu
 

 Zix - Zixemail.cz
29.06.2008 13:55
Red Bull.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: ee, ešte nie Ak by boli zakázané automobilky, tak by nemohol existovať žiadny tým menom Ferrari v F1.
 
 
 
Jejiž on to je jenom stejnej název jinak jak sem psal nemá automobilka Ferrari už nic společnýho s týmem f1 Ferrari.
 

 Hoj@n - lord.hojanseznam.cz
29.06.2008 13:46
Robert Kubica.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: ee, ešte nie   Ak by boli zakázané automobilky, tak by nemohol existovať žiadny tým menom Ferrari v F1.
 
 
 
ale proč ne?? Vždyť (podle Smokieho) tvrdí pan Montezemollo, že Ferrari není automobilka. Nijak jsem toto ale neprověřoval....
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
29.06.2008 13:34
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Hoj@n píše: rozdíl by byl takový, že pokud by podle mého gusta byly povoleny jen motory od automobilek, které by se nemohly zůčastnit v mistroství světa, tak protože by byl tým Ferrari, nemohl by podle mé teorie využívat v názvu motoru Ferrari, tudíž by se moptor mohl přejmenovat na FIAT ... už??
 
 
 
ee, ešte nie
 
Ak by boli zakázané automobilky, tak by nemohol existovať žiadny tým menom Ferrari v F1.
 

 Hoj@n - lord.hojanseznam.cz
29.06.2008 13:07
Robert Kubica.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Stále nerozumiem aký by bol rozdiel medzi motormi s nápisom Ferrari a motormi s nápisom FIAT, ale hlavne že sa zhodneme
 
 
 
rozdíl by byl takový, že pokud by podle mého gusta byly povoleny jen motory od automobilek, které by se nemohly zůčastnit v mistroství světa, tak protože by byl tým Ferrari, nemohl by podle mé teorie využívat v názvu motoru Ferrari, tudíž by se moptor mohl přejmenovat na FIAT ... už??
 

 Zix - Zixemail.cz
29.06.2008 13:03
Red Bull.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Rovnako ako japonská Toyota s kolínskym týmom Toyota F1 alebo Renault s týmom sídliacim v Enstone.
 
 
 
Ale ty sou společný,protože jim automobilka dává prachy.U Ferrari to tak neni sou jiný majitelé,ale názvy sou stejný.
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
29.06.2008 13:02
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Zix píše: Dyt ona prej ta automobilka Ferrari nemá nic společnýho s týmem Ferrari ve f1.
 
 
 
Rovnako ako japonská Toyota s kolínskym týmom Toyota F1 alebo Renault s týmom sídliacim v Enstone.
 

 Zix - Zixemail.cz
29.06.2008 12:51
Red Bull.gif
reagovat na příspěvek
 
Hoj@n píše: ano, ale myslíš že by pro Ferrari bylo problémem se odpojit od automobilky (podobně jako Spyker) a pokračovat dále jako soukromý tým (jak říká pan Montezemollo) a na vozy hodit místo Powered by Ferrari - Powered by FIAT
 
 
 
Dyt ona prej ta automobilka Ferrari nemá nic společnýho s týmem Ferrari ve f1.
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
29.06.2008 12:50
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Hoj@n píše: ano, ale myslíš že by pro Ferrari bylo problémem se odpojit od automobilky (podobně jako Spyker) a pokračovat dále jako soukromý tým (jak říká pan Montezemollo) a na vozy hodit místo Powered by Ferrari - Powered by FIAT
 
 
 
Stále nerozumiem aký by bol rozdiel medzi motormi s nápisom Ferrari a motormi s nápisom FIAT, ale hlavne že sa zhodneme
 

 Hoj@n - lord.hojanseznam.cz
29.06.2008 11:47
Robert Kubica.gif
reagovat na příspěvek
 
Mysak Pavlisak píše: uz jenom kdyz vy tri mluvite o zakazani Ferrari , se mi zveda kufr a v kapse se mi otvira kudla
 
 
 
zvedat se ti může co chce. Já z celého srdce nemám rád Ferrari a proto si zahraju na Tomíka a přeju jim co nejrychlejší ukončení spolupráce s FIA a konec v F1 (neberte to osobně, nikomu nic samozřejmě nepřeji, berte to obrazně)
 

 Hoj@n - lord.hojanseznam.cz
29.06.2008 11:46
Robert Kubica.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Nerozumiem   FIAT aj Ferrari sú automobilky
 
 
 
ano, ale myslíš že by pro Ferrari bylo problémem se odpojit od automobilky (podobně jako Spyker) a pokračovat dále jako soukromý tým (jak říká pan Montezemollo) a na vozy hodit místo Powered by Ferrari - Powered by FIAT
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
29.06.2008 09:27
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Mysak Pavlisak píše: uz jenom kdyz vy tri mluvite o zakazani Ferrari , se mi zveda kufr a v kapse se mi otvira kudla
 
 
 
Takže si to buď nečítal alebo sa robíš zaujímavým
 

 D@fík - pizadavid1gmail.com
28.06.2008 23:40
Renault.gif
reagovat na příspěvek
 
Mysak Pavlisak píše: uz jenom kdyz vy tri mluvite o zakazani Ferrari , se mi zveda kufr a v kapse se mi otvira kudla
 
 
 
 

 Mysak Pavlisak - mysakpavlisakseznam.cz
28.06.2008 21:18
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: A za čo
 
 
 
uz jenom kdyz vy tri mluvite o zakazani Ferrari , se mi zveda kufr a v kapse se mi otvira kudla
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
28.06.2008 19:10
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Mysak Pavlisak píše: ste se zblaznili ne ? smokie , Hoj@n , Roberto
 
 
 
A za čo
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
28.06.2008 19:10
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Hoj@n píše: U Ferrari by se to také dalo udělat.. motor "přejmenovat" na FIAT a je po problému
 
 
 
Nerozumiem
 
FIAT aj Ferrari sú automobilky
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
28.06.2008 19:09
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Smokie píše: Pokial vedia zakazat Red Bull Technology, tak by vedeli aj toto
 
 
 
RBT nemôžu zakázať účasť, iba môžu týmom prikázať aby si väčšinu šasi zostavovali samy.
 

 Mysak Pavlisak - mysakpavlisakseznam.cz
28.06.2008 12:47
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
ste se zblaznili ne ? smokie , Hoj@n , Roberto
 

 Smokie - dunadancib.sk
28.06.2008 11:59
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
Hoj@n píše: U Ferrari by se to také dalo udělat.. motor "přejmenovat" na FIAT a je po problému
 
 
 
Montezemolo zase vytiahne svoju rozpravku o tom ako Ferrari nie je automobilka a FIA mu to zbasti
 

 Hoj@n - lord.hojanseznam.cz
28.06.2008 09:51
Robert Kubica.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Ako kedy - dakedy mali továrenské týmy aj Mercedes či Maserati, neskôr Renault, Lotus nemal síce priame prepojenie ale aj tak, každopádne by so zákazom týmov-automobiliek prišlo k zrušeniu Ferrari a to by zopár ľuďom asi nevoňalo.   Inak nič ťažké - automobilka založí dcérsku spoločnosť a tá si prihlási tým do F1, bude od automobilky kupovať motory za 1$/1ks a hotovo, toto sa asi zakázať nedá.
 
 
 
U Ferrari by se to také dalo udělat.. motor "přejmenovat" na FIAT a je po problému
 

 Smokie - dunadancib.sk
28.06.2008 08:47
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Ako kedy - dakedy mali továrenské týmy aj Mercedes či Maserati, neskôr Renault, Lotus nemal síce priame prepojenie ale aj tak, každopádne by so zákazom týmov-automobiliek prišlo k zrušeniu Ferrari a to by zopár ľuďom asi nevoňalo.   Inak nič ťažké - automobilka založí dcérsku spoločnosť a tá si prihlási tým do F1, bude od automobilky kupovať motory za 1$/1ks a hotovo, toto sa asi zakázať nedá.
 
 
 
Pokial vedia zakazat Red Bull Technology, tak by vedeli aj toto
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
27.06.2008 22:14
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Hoj@n píše: no dobrá, v tom případě zakázat přímou účast automobilek a zavést jen soukromé týmy, a automobilky by jim JEN dodýávaly motory... jak tomu dá se říct bývalo dříve...
 
 
 
Ako kedy - dakedy mali továrenské týmy aj Mercedes či Maserati, neskôr Renault, Lotus nemal síce priame prepojenie ale aj tak, každopádne by so zákazom týmov-automobiliek prišlo k zrušeniu Ferrari a to by zopár ľuďom asi nevoňalo.
 
Inak nič ťažké - automobilka založí dcérsku spoločnosť a tá si prihlási tým do F1, bude od automobilky kupovať motory za 1$/1ks a hotovo, toto sa asi zakázať nedá.
 

 Hoj@n - lord.hojanseznam.cz
27.06.2008 18:54
Robert Kubica.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: 6 je asi maximum, možno ešte 7. Malé motorárske firmy môžu byť sympatické ale k víťazstvu mali v posledných desaťročiach ďaleko a fungovali len ako nejaká prestupná stanica pokým si tým nesplašil "dačo lepšie". Jeden motorár na dva týmy je podľa mňa veľmi fajn oproti tomu čo tu bolo okolo roku 1998.
 
 
 
no dobrá, v tom případě zakázat přímou účast automobilek a zavést jen soukromé týmy, a automobilky by jim JEN dodýávaly motory... jak tomu dá se říct bývalo dříve...
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
27.06.2008 18:38
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
6 je asi maximum, možno ešte 7. Malé motorárske firmy môžu byť sympatické ale k víťazstvu mali v posledných desaťročiach ďaleko a fungovali len ako nejaká prestupná stanica pokým si tým nesplašil "dačo lepšie". Jeden motorár na dva týmy je podľa mňa veľmi fajn oproti tomu čo tu bolo okolo roku 1998.
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
27.06.2008 18:29
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Hoj@n píše: protože podle mého názoru by mohly dostat příležitost další automobilky... Příkladem: Bylo mi velice líto Cosworthu, který musel odejít z F1 a měl velkou tradici. bohužel je v F1 už tolik automobilek, takže už moc příležitostí nezbývá. Například nejlepší byla doba kolem roku 2001, kdy Renault byl v jednom spolku s Benettonem, nebo Williams s BMW. Abych pravdu řekl, když jsem začal v roce 2004 sledovat pravidělně F1, tak jsem si myslel, že velké týmy například Ferrari využívahjí vlastní motory a pro ostatní tu je někdo jiný. Tak asi tak
 
 
 
Neni veľmi reálne dostať do F1 11-12 automobiliek.
 

 Hoj@n - lord.hojanseznam.cz
27.06.2008 17:26
Robert Kubica.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Prečo?
 
 
 
protože podle mého názoru by mohly dostat příležitost další automobilky... Příkladem: Bylo mi velice líto Cosworthu, který musel odejít z F1 a měl velkou tradici. bohužel je v F1 už tolik automobilek, takže už moc příležitostí nezbývá. Například nejlepší byla doba kolem roku 2001, kdy Renault byl v jednom spolku s Benettonem, nebo Williams s BMW. Abych pravdu řekl, když jsem začal v roce 2004 sledovat pravidělně F1, tak jsem si myslel, že velké týmy například Ferrari využívahjí vlastní motory a pro ostatní tu je někdo jiný. Tak asi tak
 

 D@fík - pizadavid1gmail.com
26.06.2008 22:37
Renault.gif
reagovat na příspěvek
 
D@fík píše: Výtah z technických regulí Pneumatiky ....
 
 
 
Tak tomu říkám "guláš"....
Sám sem z toho pochopil akorát to,že šířka předních je max.270mm,a zadních 280mm...
Plus Myšákova informace o 13-ti palcových discích nám sice dává výsledek,ale stejně... (následuje smajlík kroutící hlavou a mlátící s ní o zeď)
 
Podotýkám,že je to zkopírované ze zdejších stránek.
 

• 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8 • 9 • 10 •
• 11 • 12 • 13 • 14 • 15 • 16 • 17 • 18 • 19 • 20 •
• 21 • 22 • 23 • 24 • 25 • (26) • 27 • 28 •
zobrazeny komentáře 751 až 780 z 827
Reklama