|
||||||||||
|
||||||
|
||||||
Ani nie tak rovnakého majiteľa ako že automobilka Toyota vlastní relatívne malú firmu Toyota F1, ale to máš tak aj u Ferrari. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Já sem to psal dole.Že např. Toyota jako automobilka i ve f1 maj stejnýho majitele a automobilka dává týmu f1 prachy. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Ako som už písal Zixovi, Toyota F1 tiež neni automobilka, iba je automobilkou vlastnená a "trocha" dotuje rozpočet výmenou za reklamu. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Okrem vlasníckych vzťahov a dotovania rozpočtu |
||||||
|
||||||
|
||||||
Jejiž on to je jenom stejnej název jinak jak sem psal nemá automobilka Ferrari už nic společnýho s týmem f1 Ferrari. |
||||||
|
||||||
|
||||||
ale proč ne?? Vždyť (podle Smokieho) tvrdí pan Montezemollo, že Ferrari není automobilka. Nijak jsem toto ale neprověřoval.... |
||||||
|
||||||
|
||||||
ee, ešte nie Ak by boli zakázané automobilky, tak by nemohol existovať žiadny tým menom Ferrari v F1. |
||||||
|
||||||
|
||||||
rozdíl by byl takový, že pokud by podle mého gusta byly povoleny jen motory od automobilek, které by se nemohly zůčastnit v mistroství světa, tak protože by byl tým Ferrari, nemohl by podle mé teorie využívat v názvu motoru Ferrari, tudíž by se moptor mohl přejmenovat na FIAT ... už?? |
||||||
|
||||||
|
||||||
Ale ty sou společný,protože jim automobilka dává prachy.U Ferrari to tak neni sou jiný majitelé,ale názvy sou stejný. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Rovnako ako japonská Toyota s kolínskym týmom Toyota F1 alebo Renault s týmom sídliacim v Enstone. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Dyt ona prej ta automobilka Ferrari nemá nic společnýho s týmem Ferrari ve f1. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Stále nerozumiem aký by bol rozdiel medzi motormi s nápisom Ferrari a motormi s nápisom FIAT, ale hlavne že sa zhodneme |
||||||
|
||||||
|
||||||
zvedat se ti může co chce. Já z celého srdce nemám rád Ferrari a proto si zahraju na Tomíka a přeju jim co nejrychlejší ukončení spolupráce s FIA a konec v F1 (neberte to osobně, nikomu nic samozřejmě nepřeji, berte to obrazně) |
||||||
|
||||||
|
||||||
ano, ale myslíš že by pro Ferrari bylo problémem se odpojit od automobilky (podobně jako Spyker) a pokračovat dále jako soukromý tým (jak říká pan Montezemollo) a na vozy hodit místo Powered by Ferrari - Powered by FIAT |
||||||
|
||||||
|
||||||
Takže si to buď nečítal alebo sa robíš zaujímavým |
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
uz jenom kdyz vy tri mluvite o zakazani Ferrari , se mi zveda kufr a v kapse se mi otvira kudla |
||||||
|
||||||
|
||||||
A za čo |
||||||
|
||||||
|
||||||
Nerozumiem FIAT aj Ferrari sú automobilky |
||||||
|
||||||
|
||||||
RBT nemôžu zakázať účasť, iba môžu týmom prikázať aby si väčšinu šasi zostavovali samy. |
||||||
|
|||||
ste se zblaznili ne ? smokie , Hoj@n , Roberto |
|||||
|
||||||
|
||||||
Montezemolo zase vytiahne svoju rozpravku o tom ako Ferrari nie je automobilka a FIA mu to zbasti |
||||||
|
||||||
|
||||||
U Ferrari by se to také dalo udělat.. motor "přejmenovat" na FIAT a je po problému |
||||||
|
||||||
|
||||||
Pokial vedia zakazat Red Bull Technology, tak by vedeli aj toto |
||||||
|
||||||
|
||||||
Ako kedy - dakedy mali továrenské týmy aj Mercedes či Maserati, neskôr Renault, Lotus nemal síce priame prepojenie ale aj tak, každopádne by so zákazom týmov-automobiliek prišlo k zrušeniu Ferrari a to by zopár ľuďom asi nevoňalo. Inak nič ťažké - automobilka založí dcérsku spoločnosť a tá si prihlási tým do F1, bude od automobilky kupovať motory za 1$/1ks a hotovo, toto sa asi zakázať nedá. |
||||||
|
||||||
|
||||||
no dobrá, v tom případě zakázat přímou účast automobilek a zavést jen soukromé týmy, a automobilky by jim JEN dodýávaly motory... jak tomu dá se říct bývalo dříve... |
||||||
|
|||||
6 je asi maximum, možno ešte 7. Malé motorárske firmy môžu byť sympatické ale k víťazstvu mali v posledných desaťročiach ďaleko a fungovali len ako nejaká prestupná stanica pokým si tým nesplašil "dačo lepšie". Jeden motorár na dva týmy je podľa mňa veľmi fajn oproti tomu čo tu bolo okolo roku 1998. |
|||||
|
||||||
|
||||||
Neni veľmi reálne dostať do F1 11-12 automobiliek. |
||||||
|
||||||
|
||||||
protože podle mého názoru by mohly dostat příležitost další automobilky... Příkladem: Bylo mi velice líto Cosworthu, který musel odejít z F1 a měl velkou tradici. bohužel je v F1 už tolik automobilek, takže už moc příležitostí nezbývá. Například nejlepší byla doba kolem roku 2001, kdy Renault byl v jednom spolku s Benettonem, nebo Williams s BMW. Abych pravdu řekl, když jsem začal v roce 2004 sledovat pravidělně F1, tak jsem si myslel, že velké týmy například Ferrari využívahjí vlastní motory a pro ostatní tu je někdo jiný. Tak asi tak |
||||||
|
||||||
|
||||||
Tak tomu říkám "guláš".... Sám sem z toho pochopil akorát to,že šířka předních je max.270mm,a zadních 280mm... Plus Myšákova informace o 13-ti palcových discích nám sice dává výsledek,ale stejně... (následuje smajlík kroutící hlavou a mlátící s ní o zeď) Podotýkám,že je to zkopírované ze zdejších stránek. |
||||||
Reklama